Gå til innhold

Forum for oss som har barn i fosterhjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på leting etter et forum/fb gruppe for foreldre som har barn i fosterhjem.Ikke et sted der man skal slenge dritt om barnevernet,men mer enn selvhjelpsgruppe der man kan utveksle erfaringer og tanker omkring det å se barnet sitt så sjeldent.Det er mange årsaker til at barnet bor i fosterhjem,ikke bare rus og psykiatri slik som mange tror.

Anonymkode: 2f714...4d7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er på leting etter et forum/fb gruppe for foreldre som har barn i fosterhjem.Ikke et sted der man skal slenge dritt om barnevernet,men mer enn selvhjelpsgruppe der man kan utveksle erfaringer og tanker omkring det å se barnet sitt så sjeldent.Det er mange årsaker til at barnet bor i fosterhjem,ikke bare rus og psykiatri slik som mange tror.

Det eksisterer ikke. Du kan enten være på forumer som denne og få høre at du er samfunnet avskum, eller du kan gå til FB-gruppene og miste all tilitt til barnevernet.

Anonymkode: 78405...26c

• Liker 1
Skrevet

Det er ei eksnarkoman dame som selv mista barna sine, som har starta selvhjelpsgruppe/organisasjon, for folk i samme situasjon. Fornuftig dame. Goggle litt, så finner du det sikkert. Så en artikkel for ikke lenge siden.

Anonymkode: fb388...6bd

• Liker 1
Skrevet

Takk for tips.Såvidt jeg kan se er Organisasjonen for barnevernsforeldre en organisasjon som skal arbeide for et mer velfungerende bv her i landet.Jeg tenkte mer på et forum ala Kg men det finnes kanskje ikke,bortsett fra fb grupper da kanskje.Er så lei av disse diskusjonsgruppene der foreldre som er fratatt barn,sitter og hudfletter bv,og ikke skjønner selv at de er skyld i at barna ble tatt fra de.

Ts.

• Liker 9
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for tips.Såvidt jeg kan se er Organisasjonen for barnevernsforeldre en organisasjon som skal arbeide for et mer velfungerende bv her i landet.Jeg tenkte mer på et forum ala Kg men det finnes kanskje ikke,bortsett fra fb grupper da kanskje.Er så lei av disse diskusjonsgruppene der foreldre som er fratatt barn,sitter og hudfletter bv,og ikke skjønner selv at de er skyld i at barna ble tatt fra de.

Ts.

Jeg vil ikke anbefale deg Organisasjonen for barnevernsforeldre om du ønsker å finne en gruppe hvor de skjønner at de selv er skyld i at barna ble tatt fra de.

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke anbefale deg Organisasjonen for barnevernsforeldre om du ønsker å finne en gruppe hvor de skjønner at de selv er skyld i at barna ble tatt fra de.

Jeg trodde de jobbet for et mer velfungerende bv?At møtene deres handlet om paragrafer og utdanning av bvansatte.Har vært på et møte og trodde det var en selvhjelpsgruppe,men det var det ikke akkurat.

Ts.

Gjest WhisperingWind
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts.

Kan du ikke bare starte en egen tråd/dagbok eller noe her da?

Skrevet

Det tror jeg er et bra initiativ TS! Jeg er ikke involvert i barnevernet selv men har et familiemedlem som er det. Jeg synes absolutt du skal starte en gruppe eller organisasjon selv! Det er det nok mange som ønsker. Ønsker deg alt godt. 

Anonymkode: f589e...5d1

• Liker 3
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg er et bra initiativ TS! Jeg er ikke involvert i barnevernet selv men har et familiemedlem som er det. Jeg synes absolutt du skal starte en gruppe eller organisasjon selv! Det er det nok mange som ønsker. Ønsker deg alt godt. 

Anonymkode: f589e...5d1

Kanskje jeg gjør det,det er sikkert behov for det.

Takk☺

Ts

• Liker 3
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg gjør det,det er sikkert behov for det.

Takk☺

Ts

Kanskjedu kan begynne med ei dagbok her?

Jeg tror det er fort gjort å havne i grupper som har litt andre type folk enn deg. Mange som selv har skyld i det og ikke innser det selv er nok ganske ivrige på å ytre seg mye i mange areaner vil jeg tro.

Anonymkode: 49521...825

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Du kan ta kontakt med fokus på barnevernet på Facebook og bli med på samtaler rundt bordet. Å møte likesinnede

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...