syltetøy Skrevet 11. mai 2005 #1 Skrevet 11. mai 2005 Jeg vet kjæresten min bare vil være min, men jeg greier ikke helt å stole på han.. Det kan være fordi vi ikke bor på samme plass, for øyeblikket.. For å være ærlig, så beundrer jeg at han ønsker å ha gode forhold med eksene sine, men jeg føler at han ikke helt aksepterer hva jeg føler.. Han har lovd å ikke ha noe kontakt me dem, fram til situasjonen vår blir bedra.. fordi jeg ikke har hatt det helt bra.. men likevel sitter jeg igjen me følelsen av å være egoistisk, krevende og faktisk slem.. men hvorfor ha mer kontakt med ex`en, enn med meg?? Når jeg ser på han at han lyver, så blir jeg så usikker på han..men han tror det er bedre å lyve fordi jeg "aldri" får vite noe uansett.. Føler at jeg er urettferdig mot kjæresten min når jeg føler sånt.. faen..
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 11. mai 2005 #2 Skrevet 11. mai 2005 Det er dårlig gjort av kjärsten din om han har mer kontakt med exen sin enn deg. Han skal respektere deg og det du föler, selv om de er venner nå. Om det er deg han vil ha. Det er ikke dumt uannsett hva man föler. Det er bare slik det er.. Har du forklart at du er sjalu?
syltetøy Skrevet 11. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2005 Han har ikke mer kontakt me henne enn med meg, men mer kontakt enn det han vet han burde.. Å han vet utrolig godt at jeg er sjalu.. Var aldri sånn vond-sjalu før, men etter mye tull så har det bare bygd seg opp.. Akkurat som han ville at jeg skulle være sjalu, for å få bevist at jeg virkelig bryr meg om han og forholdet.. (eller noe sånt..)
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #4 Skrevet 12. mai 2005 Det er vel ikke helt uten grunn at han på død og liv må ha kontakt med exen sin? Hadde han vært glad nok i deg, hadde han vel respektert deg litt mer?
Gjest Totten Skrevet 12. mai 2005 #5 Skrevet 12. mai 2005 Det er vel ikke helt uten grunn at han på død og liv må ha kontakt med exen sin? Hadde han vært glad nok i deg, hadde han vel respektert deg litt mer? Det var vel litt unødvendig vel. Jeg har kontakt med exen min så godt som hver dag. Han er min beste venn og dette var noe jeg gav min nåværende forlovede klar beskjed om da vi ble sammen. Det tok en stundf før han klarte akseptere det, men etter at vi alle har tilbrakt mye tid sammen forstår han at vi bare er venner. Mange jenter som har kontakt med sine bestevenninder nesten hver dag, og det sier ikke noe om forholdet til typen det vel... Men til trådstarter vil jeg si at det ikke er galt i å be typen din holde litt avstand sån til å begynde med. Jeg var også forsiktig til å begynde med, og passet på å balansere kontakten slik at kjæresten min ikke skulle føle seg forbigått. Jeg passet også på å være åpen om at jeg hadde kontakt og brakte ofte opp hva vi hadde snakket om og lignende(sån dagligdags, ikke at jeg rapporterte liksom) slik at kjæresten min skule bli tryggere, smat fikk oss til å møtess mye alle tre slik at han også fikk sett hvordan vi var sammen, og så at vi bare var venner. Siden dette høres ut til å ikke være mulighet for deg, siden dere ikke bor på samme sted, er det ikke noe galt i at han holder litt avstand fra henne til du kan bli trygg på dere og henne... Det er klart han skal ta hensyn til deg og dine følelser, og dersom de faktisk er gode venner skulle hun ikke ha noe problemer med å akseptere dette heller!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #6 Skrevet 12. mai 2005 Kommer jo helt an på bakgrunnen. Har han levd sammen med henne i lang lang tid, er det unger med i bildet, har dere et seriøst forhold eller nettopp begynt å date osv...Mange ting som spiller inn her. Er det unger med i bildet er det helt klart at han må ha en del kontakt med eksen. Har de levd sammen i lengre tid så er det vel naturlig at de vil ha et bånd til hverandre, selv om det er deg han er glad i. I slike tilfeller synes jeg det er feil av deg å nekte han å ha kontakt. Jeg har gitt klar beskjed til min nye partner at jeg alltid vil ha nær kontakt med min eks siden vi har barn ilag. Hadde jeg blitt tvunget til å velge, ville jeg nok valgt å holde kontakten med han som er far til mine barn og som har stått meg nær i mange år, heller en en jeg nettopp har truffet. Er situasjonen helt annerledes så gjør du kanskje rett. Jeg ville heller ikke ha godtatt uten videre at typen min hadde nær kontakt med ekser som han bare hadde hatt korte og useriøse forhold til, med mindre jeg også var inkludert i den kontakten.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #7 Skrevet 12. mai 2005 Seriøst, om man MÅ ha kontakt med en ex HVER dag, så tror jeg kanskje man har et problem med å gå videre i livet. Det er IKKE noe rart at den nye kjæresten reagerer på dette, siden han jo da blir satt til siden. Exen skal være den beste vennen hennes ikke han som faktisk er sammen med henne. Det blir litt rart spør du meg, og ting tyder vel på at de to ikke helt er over hverandre. Eller så var de aldri skikkelig kjærester i utgpkt? Noe mangler jo da tydeligvis hos den nye kjæresten da, siden ikke han kan ta exens gamle plass, men at han fortsatt må være inne i bildet. Å ha daglig kontakt med folk som tidligere var ens kjære, det er stygt mot ens nye.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #8 Skrevet 12. mai 2005 Når jeg ser på han at han lyver, så blir jeg så usikker på han..men han tror det er bedre å lyve fordi jeg "aldri" får vite noe uansett.. Lyver han deg opp i ansiktet.....? Og du vet det.....? Og du er sammen med han fordi......?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå