Gå til innhold

Hvilken farge hater og avskyr du?

Hvilken farge hater og avskyr du?  

1. 1. Hvilken farge hater og avskyr du?

• Blå
      1
    • Gul
      2
    • Grønn
      1
    • Rød
      1
    • Sort
      0
    • Hvit
      0
    • Rosa/lilla
      6
    • Brun
      0
    • Grå
      2
    • Orange
      10

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg takler ikke rødt (som i julen)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Brun kanskje... Men avskyr vel egentlig ingen farger..

Gjest manic
Skrevet

Jeg kan ikke fordra beige! Ufattelig kjedelig farge :)

Skrevet

Brunt, oransje, knallgult og gammelrosa.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg fikser ikke grønt! Aner ikke hvorfor! Tror ikke jeg har en eneste grønn ting! Fikk et grønt bestikk i presang en gang, det ga jeg bort. En grønn genser jeg fikk av ei venninne kastet jeg. En gang jeg ble invitert i middag, mistet jeg appetitten og klarte ikke å spise noe pga at jeg fikk mat servert på en grønn talleren! (men salat, det klarer jeg å spise. Merkelige greier! :klø:)

Gjest Sukkerert
Skrevet
Jeg fikser ikke grønt! Aner ikke hvorfor! Tror ikke jeg har en eneste grønn ting! Fikk et grønt bestikk i presang en gang' date= det ga jeg bort. En grønn genser jeg fikk av ei venninne kastet jeg. En gang jeg ble invitert i middag, mistet jeg appetitten og klarte ikke å spise noe pga at jeg fikk mat servert på en grønn talleren! (men salat, det klarer jeg å spise. Merkelige greier! :klø:)

Og det kommer fra Grønska. ;)

Gjest Sukkerert
Skrevet

Jeg synes det finnes fine nyanser i alle farger, men er ikke så glad i å gå i grått. (som ikke er en farge)

Skrevet

Oransje er en grusom farge.

Skrevet

ROSA er det verste fargen jeg vet. Har aldri taklet den. Det verste er jo når folk på over 20 år kler seg i rosa. (spesielt bukser..Genser kan gå til nød..) Fy som jeg hater den fargen.

Gjest GreenSky
Skrevet

Og det kommer fra Grønska. ;)

Jeg er en masokist. :ler:

Skrevet

Elsker egentlig alle farger,men grått :kvalm: Er jo ikke noen farge heller,da......

Skrevet

Liker ikke gult jeg. Holdt på å begynne å gråte da svigermor stolt viste frem sitt nyemalte GULE soverom, der vi skal sove når vi er på besøk.... :cry:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hater vel ingen farger, men er ikke så veldig begeistret for rosa, lilla og grått. Disse fargene bruker jeg heller ikke på klær. :-)

Gjest Gjesta
Skrevet

Gult og oransje er de verste fargene jeg vet, deretter kommer de fleste grønnfarger (spesielt de skarpe eller gulaktige, men takler olivengrønn), og så liker jeg ikke grått.

Skrevet
Jeg fikser ikke grønt! Aner ikke hvorfor! Tror ikke jeg har en eneste grønn ting! Fikk et grønt bestikk i presang en gang' date= det ga jeg bort. En grønn genser jeg fikk av ei venninne kastet jeg. En gang jeg ble invitert i middag, mistet jeg appetitten og klarte ikke å spise noe pga at jeg fikk mat servert på en grønn talleren! (men salat, det klarer jeg å spise. Merkelige greier! :klø:)

Samme her! ALt grønt er forbudt hjemme hos meg! særlig mørkegrønn! minner meg om skog, grantrær og vinflasker... Har ikke noe imot vin assa, men... Turkis, mint og lime går helt fint! men mørkere grønn.. usj...

Skrevet

Farger som er laget helt lysende, som knæsj grønt eller knæsj oransje, det er forferdelig, ellers er jeg glad i farger.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Anonymous
Skrevet

Orange og gult er farger jeg ikke liker noe særlig :veldigsur:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Rosa er fint på små jenter, men ikke på voksne mennesker. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...