AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #1 Skrevet 15. august 2019 Er det vanlig at veninner snakker sammen om hva de gjør sammen med menn de har sex med?? Anonymkode: 5a419...c33
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #2 Skrevet 15. august 2019 Ja. De snakker også sammen om smak, konsistens, mengde, i tillegg til antall sprut og hvor langt det sprutet. I mens tror gutter at kvinner bare prater sammen om lengde på penis. Pøh! Anonymkode: e402c...ec4 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #3 Skrevet 15. august 2019 Du kan si det sånn: jo mindre respekt for mannen, jo mer utbroderes det. Det lønner seg å være kjæreste, samboer eller gift med kvinner om man ikke ønsker å få utlevert intime detaljer kan du si. Anonymkode: 4731d...184 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #5 Skrevet 15. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. De snakker også sammen om smak, konsistens, mengde, i tillegg til antall sprut og hvor langt det sprutet. I mens tror gutter at kvinner bare prater sammen om lengde på penis. Pøh! Anonymkode: e402c...ec4 Okeeey!! Akkurat det svaret jeg ønsket.. Anonymkode: 5a419...c33
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #6 Skrevet 15. august 2019 Menn gjør ofte det. Derav spørsmålet. Anonymkode: 5a419...c33
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #7 Skrevet 15. august 2019 Ja, og venninner både raper og fiser foran hverandre, gjør pranks på hverandre og spiser styggt foran hverandre. Kvinner kan være like ufyselige som menn. De fleste prøver bare å skjule det for dere. Anonymkode: 1dc7c...60d 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #8 Skrevet 15. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. De snakker også sammen om smak, konsistens, mengde, i tillegg til antall sprut og hvor langt det sprutet. I mens tror gutter at kvinner bare prater sammen om lengde på penis. Pøh! Anonymkode: e402c...ec4 Har aldri i mitt liv diskutert "antall sprut og hvor langt det sprutet" eller mengde, med venninner, ei heller hørt om andre som har snakket om dette. Og jeg er ikke blyg av meg. Det er vel i hovedsak menn som bryr seg om slikt. Konsistens og smak derimot..Men navngir aldri vedkommende til venninner Anonymkode: cb0e9...bad
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #9 Skrevet 15. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, og venninner både raper og fiser foran hverandre, gjør pranks på hverandre og spiser styggt foran hverandre. Kvinner kan være like ufyselige som menn. De fleste prøver bare å skjule det for dere. Anonymkode: 1dc7c...60d Æsj det kunne aldri falle meg inn å fise og rape foran venninnene mine med vilje. 🤢 men ja, vi jenter snakker myye om gutter vi har sex med. Vi snakker om størrelse, lukt, om han var god i senga, flink på forspill eller skikkelig ego. Alt mulig 😉 Anonymkode: 07a76...82e
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #10 Skrevet 15. august 2019 Gjør ikke det. Er voksen dame. Anonymkode: 814dc...aee
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #11 Skrevet 15. august 2019 Har ikke gjort det siden jeg var tenåring. Anonymkode: 30fa5...6f3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #12 Skrevet 15. august 2019 Ja absolutt, om det er "løse forbindelser". Kjærester, samboere og ektemenn, nei. ONS og menn som man ikke har og ikke har tenkt å ha forhold til blir utlevert i detaljer. Dårlig teknikk og klønete, ja vi får høre det. Liten penis, lukter vondt, vet ikke hvor klitoris er, ja vi får høre det. Det finnes ikke lojalitet ovenfor løse forbindelser. Anonymkode: 5f9bf...fe2 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #13 Skrevet 16. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig at veninner snakker sammen om hva de gjør sammen med menn de har sex med?? Anonymkode: 5a419...c33 Det virkelige spørsmålet blir hva venninner ikke snakker om. Anonymkode: 0a9c4...514
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #14 Skrevet 16. august 2019 Noen gjør det, spesielt når de er yngre. Jeg delte delte nok mer når jeg var yngre og alt var nytt, ikke om størrelse og hans fantasier, men mer tips og stillinger. Når noen utleverer størrelse, smak, kropp og hva han eller hun liker, så syns jeg det er respektløst. Slike detaljer syns jeg er forbeholdt de man er intim med. Og nå som vi er voksne er det sjelden man hører noen dele slike ting, ingen vil vel at vennene skal sitte å fantasere til detaljer du har utlevert om din partner. Ikke jeg iallefall, han er min og jeg deler ingenting. Men har også inntrykk av at noen deler mer om det kun er litt moro, men ikke noe som kan bli seriøst. Jeg vet om både kvinner og menn som viser nudes til bestevennen. Det er ganske sykt, og grunnen til at jeg aldri sender sånt selv. Anonymkode: 1a596...cc0
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #15 Skrevet 16. august 2019 Vi var ganske hensynsløse da vi var yngre, det var vel nesten ikke én eneste bevegelse, lyd eller kroppsdel som forble unevnt når vi snakket om sexlivene våre. Gikk over med alderen/at alle har vært i forhold så lenge at vi har vært gjennom "alt". Anonymkode: 39997...796
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå