Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #1 Skrevet 11. mai 2005 hvilken type facial lotion og andre MD formulations produkter egner seg til min urene kombi hud? jeg har en finporet hud, som har nærmest mikroskopiske svarte prikker overalt.. de er vanskelige å se og trykke ut.. men de spretter ut og blir små buler/kviser.. jeg kan nevne at dermalogica produkter har ikke bedret tilstanden så mye.. jeg er 22 og spiser sunt, om det skulle ha noe å si for hudproblemene..
Gjest hjalmarlover Skrevet 11. mai 2005 #2 Skrevet 11. mai 2005 MD Formulation Glycare Lotion Oil Control Clarfiier er bar til din hud vil jeg tro. Har ikke mye erfaringer med produkter uten om denne,men det finnes ulike typer rens(for uren hud) MD Formulation problem prone skin(?)
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2005 #3 Skrevet 11. mai 2005 Du burde teste Facial Lotion før du eventuelt prøver Glycare. Glycare er mye sterkere, og egentlig beregnet på hud som er skikkelig fet, ifølge nettsiden. Til kombinert hud kan den bli i meste laget.
Gjest innlegger Skrevet 11. mai 2005 #4 Skrevet 11. mai 2005 jeg mente hvilken facial cleanser, der er så mange ulike..hva er facial lotion?
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2005 #5 Skrevet 11. mai 2005 Facial Lotion er grunnpilaren i MD Formulations-programmet; den bruker du under den vanlige fuktighetskremen, og den skal løse opp fett og døde hudceller ved at den trenger dypt ned i huden. Jeg har prøvd flere av rensene til MD, men synes ikke de var noe særlig, og dessuten er det begrenset effekt du kan få fra et produkt som skylles av huden med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå