AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #1 Del Skrevet 15. august 2019 Angsten er tilstede på dagtid, men den er helt klart aller verst om kvelden! På dagtid går jeg gjerne rundt og gruer meg til å legge meg, for jeg vet at da dukker angsten opp! Angst for å sove, men også angst for å ikke få nok søvn, i tillegg til andre hverdagslige bekymringer... Dette resulterer altså i at jeg ikke får sove! Noen som har noen hjelpsomme råd på lur? Hva kurerer angst om kvelden? Tusentakk! Anonymkode: 5f363...de5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #2 Del Skrevet 15. august 2019 Sett på headset eller putt i ørepropper og hør på podcast Eller se på noen serier til du sovner. Det viktige er å få tankene over på noe annet. Anonymkode: 25a1c...418 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elidaa Skrevet 15. august 2019 #3 Del Skrevet 15. august 2019 Guided hypnosis på YouTube. Anbefaler Michael Sealey & Joe Treacy 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #4 Del Skrevet 15. august 2019 Når du har slukket lyset og ligger der med hodet på puta og venter på søvnen, kan du lage deg en fin historie som du kan dikte videre på neste kveld. Og det som er så fint er at det kan handle om hva du vil og du selv kan også være med i den hvis du vil. Kanskje det blir en bok? En morsom, trist, spennende, kjedelig historie, alt etter som du vil. Anonymkode: fcb68...ef2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #5 Del Skrevet 15. august 2019 Jeg har mest angst om morgenen og på dagen, om kvelden er jeg så sliten at jeg bare sover. Anonymkode: 4473a...522 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #6 Del Skrevet 15. august 2019 Jeg sliter også med angst på kveldene. Det som har hjulpet meg er å skrive ned alle disse tankene 1 time før legge tid. De tankene jeg ikke kan gjøre noe med eller bare er negative legger jeg bort. Er det tanker jeg kan gjøre noe med så finner jeg en tid jeg skal gjøre det. Anonymkode: 2f75e...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barbent Skrevet 15. august 2019 #7 Del Skrevet 15. august 2019 sliter med angst selv, har ingen gode råd desverre, jeg følger tråden og håper på gode tips og råd. Selv har jeg angst for mørke, sove, dø eller bli skadet, store folkemengder, fly, kjøre bil osv, er livredd for alt og det påvirker min livskvalitet😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #8 Del Skrevet 15. august 2019 Har angst på kvelden jeg også. Mest for ar ting skal skje. Har ikke bil, det er ikke kollektiv transport her på kveld og natt, taxisentralen er en halvtime unna og nærmeste nabo er rundt en halvtime å gå unna, så får ofte en følelse av å være veldig fanget og alene. På dagen elsker jeg det. Da er jeg supereinstøing og er glad for at folk er langt unna! Har alltid på lydbok eller podcast når jeg skal sove. Da får jeg flyttet fokus. Anonymkode: f4f2a...0e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #9 Del Skrevet 16. august 2019 Sitronmelisse som sterk te eller tinktur, tinkturen må være uten alkohol: https://no.iherb.com/pr/Herb-Pharm-Lemon-Balm-Alcohol-Free-1-fl-oz-30-ml/83122 Anonymkode: 0529c...623 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå