AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #1 Skrevet 15. august 2019 Jeg leste et eventyr fra barndom kalt Bibelen, ble inspirert av Jesus♥️ Den uten synd, kast den første Stein!! vakkert😊 ble litt rørt når jeg leste den dele e. Skjønner hvorfor forfatterne lagde den, for å inspirert ( nå snakker jeg om det nye testamente) det gamle var mere basert på frykt, men det funker ikke i lengden🤔 Anonymkode: 0f608...456
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #2 Skrevet 15. august 2019 *Barndommen, må lære meg å skrive snart😖 Anonymkode: 0f608...456
snoren Skrevet 15. august 2019 #3 Skrevet 15. august 2019 Ja, det er en fin historie. Takk, for innlegget ditt. Jeg skal lese denne til min sønn når han blir eldre og skjønner mer. Det er en historie med et viktig budskap!
Gjest Familytree Skrevet 16. august 2019 #4 Skrevet 16. august 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: det gamle var mere basert på frykt, men det funker ikke i lengden🤔 Hva funker ikke i lengden? Frykt eller gamle testamente? Kanskje begge
stan Skrevet 16. august 2019 #5 Skrevet 16. august 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: leste et eventyr fra barndom kalt Bibelen, ble inspirert av Jesus♥️ Tja, man kan vel kalle det for eventyr? Det fasinerende med Jesus er at han enten er den største bedrageren noensinne, eller så er han den han sa han var. Enten eller. Men selv en bedrager / Guds sønn kan vel si ord som inspirerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå