AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #1 Skrevet 15. august 2019 Min eksmann og jeg var aldri spesielt matrelistisk av oss. Kanskje den største grunnen til at fødselsgave ikke var noe tema vi snakket om. Forventet ingen fødselsgave fra ham. Fikk det ikke heller og da var det greit å ikke håpe på det. Men. Ja det er ett men. Hans nye kone fødte i forrige uke hans fjerde barn. Og da smalt han til med både det ene og det andre av dyre gaver som de stolt viste frem i utllige facebook innlegg. Ut i fra hva man kan skimte er beløpet fem sifret. Scrollet gjennom og ble litt tankefull. Lov til å føle seg litt skuffet? Anonymkode: f9f7c...bcd 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #2 Skrevet 15. august 2019 Selvfølgelig er det det ❤️ Kan tenke meg at det gjør litt vondt og, og det er normalt. Men samtidig så er det ikke så mye du kan gjøre med det. Det beste er å ignorere hva som blir lagt ut på fb, for din egen del Anonymkode: 457ee...ba8 22
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #4 Skrevet 15. august 2019 Ja, og en bekreftelse på at du aldri var den riktig store for han. Så lenge han ikke har endret personlighet da. Anonymkode: 737d9...d18 6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #5 Skrevet 15. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min eksmann og jeg var aldri spesielt matrelistisk av oss. Kanskje den største grunnen til at fødselsgave ikke var noe tema vi snakket om. Forventet ingen fødselsgave fra ham. Fikk det ikke heller og da var det greit å ikke håpe på det. Men. Ja det er ett men. Hans nye kone fødte i forrige uke hans fjerde barn. Og da smalt han til med både det ene og det andre av dyre gaver som de stolt viste frem i utllige facebook innlegg. Ut i fra hva man kan skimte er beløpet fem sifret. Scrollet gjennom og ble litt tankefull. Lov til å føle seg litt skuffet? Anonymkode: f9f7c...bcd Han er vel kanskje på et helt annet plan i livet nå. Både når det gjelder modenhet, omsorg og økonomi. Anonymkode: cd5ca...e82 30
Gjest Dævendøtte Skrevet 15. august 2019 #6 Skrevet 15. august 2019 Du kan gjerne føle deg skuffet, uten at det hjelper noe som helst. Det er fire barn siden dere var sammen, synes kanskje du burde sluppet det aller meste da. Bruk tiden din på bedre ting enn eksmannen din
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #7 Skrevet 15. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, og en bekreftelse på at du aldri var den riktig store for han. Så lenge han ikke har endret personlighet da. Anonymkode: 737d9...d18 Akkurat det jeg tenkte på. Unner dem all mulig lykke. Eksmann og jeg har ett greit vennskap. Følte bare litt på skuffelsen:-/ -ts Anonymkode: f9f7c...bcd 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #8 Skrevet 15. august 2019 Jeg forstår at du er litt skuffet, det ville jeg også vært. Anonymkode: b9f4f...df8 5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #9 Skrevet 15. august 2019 Kanskje hans nye kone har gitt ham klar beskjed om at hun forventer en fin gave. Etter å ha lest en del her inne over tid, ser jeg at slike finnes det flust av. Anonymkode: 4dc71...03d 40
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #10 Skrevet 15. august 2019 Let it go. Anonymkode: a1983...b52 1
Gjest Skrevet 15. august 2019 #11 Skrevet 15. august 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min eksmann og jeg var aldri spesielt matrelistisk av oss. Kanskje den største grunnen til at fødselsgave ikke var noe tema vi snakket om. Forventet ingen fødselsgave fra ham. Fikk det ikke heller og da var det greit å ikke håpe på det. Anonymkode: f9f7c...bcd Vet du om hans nye dame har pratet mye om det? Om hun har mast, hintet, vist ting o.s.v. så er det ikke rart han har valgt å gjøre det nå. Litt som at noen velger ett lite bryllup første gangen fordi det er det de vil, mens neste gang tar de ett stort ett for det er det de vil.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #12 Skrevet 15. august 2019 Hun har jo selvfølgelig sagt fra om at dette er noe hun ønsker. Anonymkode: de969...496 4
Gjest O.G. Skrevet 15. august 2019 #13 Skrevet 15. august 2019 Hun trenger nok gavene med tanke på at hun har født barn for en fyr som allerede har flust av unger fra før....
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #14 Skrevet 15. august 2019 Evt. Så har du de picture perfect folkene som dukker opp i SoMe, og så e det bare sprøyt de vil selge oss for å overbevise at de har ett happy life. Anonymkode: 737d9...d18 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #15 Skrevet 15. august 2019 2 minutter siden, Anki said: Vet du om hans nye dame har pratet mye om det? Om hun har mast, hintet, vist ting o.s.v. så er det ikke rart han har valgt å gjøre det nå. Litt som at noen velger ett lite bryllup første gangen fordi det er det de vil, mens neste gang tar de ett stort ett for det er det de vil. Om hun hintet, maste o s v vet jeg ingenting om. Kan godt være at hun har gjort det. Men likevel føler jeg på en liten skuffelse. Skuffelsen at hun ble overrøst med gaver for å føde ett barn. Og den gang hans andre barn kom til verden fikk jeg ikke så mye som en blomsterkvast. -ts Anonymkode: f9f7c...bcd 3
Gjest O.G. Skrevet 15. august 2019 #16 Skrevet 15. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Om hun hintet, maste o s v vet jeg ingenting om. Kan godt være at hun har gjort det. Men likevel føler jeg på en liten skuffelse. Skuffelsen at hun ble overrøst med gaver for å føde ett barn. Og den gang hans andre barn kom til verden fikk jeg ikke så mye som en blomsterkvast. -ts Anonymkode: f9f7c...bcd Jeg ser den, men hun har trukket det korteste strået her alikevel, ikke du.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #17 Skrevet 15. august 2019 Spørsmålet er heller. Var det du eller eksmannen som "ikke var så materialistisk", for det virker jo som at han er det..... Anonymkode: 55851...a3c 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #18 Skrevet 15. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Spørsmålet er heller. Var det du eller eksmannen som "ikke var så materialistisk", for det virker jo som at han er det..... Anonymkode: 55851...a3c Skjønner godt at du spør. For å være dønn ærlig så var han den minst materialistiske av oss. Han mente at det var tull å bruke penger på "ting". Men det endret seg får en jaggu si. -ts Anonymkode: f9f7c...bcd
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #19 Skrevet 15. august 2019 Han har funnet seg en skikkelig golddigger, og du skulle ønske han hadde behandlet deg som en også. Anonymkode: cc388...ca7
Gjest Skrevet 15. august 2019 #20 Skrevet 15. august 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om hun hintet, maste o s v vet jeg ingenting om. Kan godt være at hun har gjort det. Men likevel føler jeg på en liten skuffelse. Skuffelsen at hun ble overrøst med gaver for å føde ett barn. Og den gang hans andre barn kom til verden fikk jeg ikke så mye som en blomsterkvast. -ts Anonymkode: f9f7c...bcd Skal ikke se bort ifra at hennes mas var det som fikk han til å bruke penger. Verken samboern eller jeg ser helt greia med å gi julegaver til hverandre, men eksen hans var helt på tuppa etter det og da brukte de jo noen tusen på hverandre, kun pga hennes mas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå