AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #1 Del Skrevet 15. august 2019 Noen som har noen erfaringer? 😃 Anonymkode: a2cb0...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #2 Del Skrevet 15. august 2019 Har veldig god erfaring med gorenje komfyr. Min er fra 2002, funker like bra ennå, og ser helt ny ut (er i børstet stål). Anonymkode: a1c30...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #3 Del Skrevet 15. august 2019 Har en som er kanskje 6 -7 år. Kjempegrei, er veldig førnøyd. Ser bra ut ennå. Eneste er at den er elendig å steke brød i av en eller annen grunn. Den bruker nesten dobbelt så lang tid på pizza enn anbefalt på pakkene, og samme med brød. Brød som tar 1 time ca i andres komfyrer, tar gjerne 1.5 - 2 timer i min, med samme temp osv. Har ikke prøvd varmluft på min, noen gang. Synd det er skummelt haha. Anonymkode: d3bfa...4cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #4 Del Skrevet 15. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har en som er kanskje 6 -7 år. Kjempegrei, er veldig førnøyd. Ser bra ut ennå. Eneste er at den er elendig å steke brød i av en eller annen grunn. Den bruker nesten dobbelt så lang tid på pizza enn anbefalt på pakkene, og samme med brød. Brød som tar 1 time ca i andres komfyrer, tar gjerne 1.5 - 2 timer i min, med samme temp osv. Har ikke prøvd varmluft på min, noen gang. Synd det er skummelt haha. Anonymkode: d3bfa...4cc Denne høres det jo ut som det er noe alvorlig galt med termostaten på. Men etter 6-7 år får du selvsagt ikke fikset det på garantien, slik du kunne gjort om du hadde tatt tak i det når den var ny. Anonymkode: dce46...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 15. august 2019 #5 Del Skrevet 15. august 2019 Har hatt min i 10 år. Så den holder lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #6 Del Skrevet 15. august 2019 gode komfyrer. Har skikkelige brytere, også på flere av induksjonsmodellene. Touch er billigere løsning, dårligere på de fleste måter. Anonymkode: b8871...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #7 Del Skrevet 15. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne høres det jo ut som det er noe alvorlig galt med termostaten på. Men etter 6-7 år får du selvsagt ikke fikset det på garantien, slik du kunne gjort om du hadde tatt tak i det når den var ny. Anonymkode: dce46...572 i instruksene står det at den er god til kakebaking men ikke brød. Eller, dvs, det står anbefalte temperaturer og stekemetoder for alt mulig rart men ikke brød. Kjøtt osv har jeg ikke noe problem med. Anonymkode: d3bfa...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkilokki Skrevet 16. august 2019 #8 Del Skrevet 16. august 2019 Min er 3-4 år gammel. Er ikke fornøyd, spesielt med stekeovnen. All mat har en tendens og bli altfor brunt under. Enten det er lasagne eller jeg har bakevarer jeg lager. Ble anbefalt av denne i butikken da jeg ikke hadde råd til en altfor dyr komfyr. Men tydeligvis må man betale hvis en vil ha kvalitet. Men alle har jo egen oppfatning uansett merke man velger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #9 Del Skrevet 16. august 2019 1 time siden, Mokkilokki skrev: Min er 3-4 år gammel. Er ikke fornøyd, spesielt med stekeovnen. All mat har en tendens og bli altfor brunt under. Enten det er lasagne eller jeg har bakevarer jeg lager. Ble anbefalt av denne i butikken da jeg ikke hadde råd til en altfor dyr komfyr. Men tydeligvis må man betale hvis en vil ha kvalitet. Men alle har jo egen oppfatning uansett merke man velger. Hva betalte du for den? 😃 Anonymkode: a2cb0...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #10 Del Skrevet 16. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva betalte du for den? 😃 Anonymkode: a2cb0...95b Kan ikke huske det muligens mellom 4-5000 kr, jeg fikk den levert så om det er total summen er jeg usikker på. Anonymkode: a0c0e...c03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkilokki Skrevet 16. august 2019 #11 Del Skrevet 16. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan ikke huske det muligens mellom 4-5000 kr, jeg fikk den levert så om det er total summen er jeg usikker på. Anonymkode: a0c0e...c03 Uff da skulle ikke være anonym 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #12 Del Skrevet 18. august 2019 Vår sluttet å fungere uten noe særlig forvarsel eller syv år. Da gikk jordfeil-sikringen i hele huset flere ganger, vi tilkalte elektriker og det viste seg at det var komfyren som gjorde det. Den var helt død. Den brukte forsåvidt 20 min på å koke opp vann og. Ellers veldig fornøyd da. Stekte jevnt, deilig med digitalt display, temperatur-viser, timer osv. Dette var en komfyr som kostet 7-8000kr i 2012 Anonymkode: 4624f...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deerinspotlight Skrevet 18. august 2019 #13 Del Skrevet 18. august 2019 Har ikke gorenje komfyr, men er veldig fornøyd med mitt kjøleskap fra gorenje, så det virker som et bra merke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #14 Del Skrevet 18. august 2019 Vi kjøpte en Gorenje induksjonsovn rett før jul og solgte den nå i våres. Orket ikke det bråket på den lengre. Den høyfrekvente lyden ved bruk av kokeplatene gjorde at det holdt på å klikke for oss. Kjøpte en annen induksjonsovn fra Electrolux og er kjempefornøyd. Den lager også litt lyd hvis alle platene står på fullt, men ikke på langt nær så voldsomt som på den fra Gorenje. Anonymkode: 60435...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #15 Del Skrevet 18. august 2019 Levde med en Gorenje innebygd stekeovn i 5 år. Den funket helt fint. Stekte alle slags brød i den med utmerket resultat, stekte sukkerbrød som ble høye og luftige, stekte alle slags steker og annet kjøtt som ribbe. Ingen problem. Den var ikke ny da jeg flyttet inn, den må vel ha vært 10 år gammel tenker jeg, men den var ikke mye brukt. Anonymkode: d5258...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. august 2019 #16 Del Skrevet 18. august 2019 Fornøyd med min selv om en plate takket for seg etter 2-3 år. Tror nok det var brukerfeil og bare en sikring som må byttes men har ikke giddet styre med det siden jeg sjelden trenger den platen. Stekeovnen er helt grei og en av grunnene til at jeg kjøpte akkurat den ovnen. Brød stekes på litt under timen. Den steker riktignok litt ujevnt hvis jeg baker småkaker. De som er foran i ovnen blir noe mørkere enn de som er lenger bak, men ikke slik at det er krise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå