AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #1 Skrevet 15. august 2019 Hadde positiv EL-test i går kveld, negativ test igjen i dag. Utfloden har blitt hvitaktig nå, betyr det at sæden ikke klarer å trenge gjennom? Hadde sex mandag (to dager før positiv EL test) og i går, samme dag som positiv EL test. Mannen er sår i penis, så her hopper vi ikke til høyet med midre at det øker sjansene for spire 😂 Anonymkode: 764d0...303
Anneline80 Skrevet 15. august 2019 #2 Skrevet 15. august 2019 Testen er vel positiv i forkant av eggløsningen, så jeg hadde tenkt at eggløsningen var i dag, altså døgnet etter positiv test. Hadde nok hatt sex både i dag og morgen selv, om det var jeg som prøvde. Men kanskje en rask en der målet er utløsning om han er sår.
J1994 Skrevet 15. august 2019 #3 Skrevet 15. august 2019 Jeg hadde kommet til å hatt sex et par-tre dager til, for å være helt sikker og i tilfelle egget ikke slipper. Temper du? Da får du vite helt sikkert at egget slipper Skjønner det kan være vanskelig å holde på pga.mannen din sin situasjon, men som hun over her skriver; kanskje ta en kjapp en bare for å iallefall få utløsning?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #4 Skrevet 15. august 2019 Er mannen sår bare nå, eller hele tiden? Spermen kan jo leve et par døgn i vente på egget, så hvis dere ikke går all in med å gjøre såret verre og kun har sex i dag så får det enten gå eller ikke gå. Er han sår hele tiden så ville jeg bare satset på idag og i morgen. Anonymkode: f19de...948
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #5 Skrevet 15. august 2019 Hadde samleie dagen før og etter positiv test. Var sånn jeg ble gravid. Anonymkode: f2553...e9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå