Gå til innhold

Trådtitler/temaer vi ikke ville skjønt noe av for 20 år siden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Gagaen skrev:

Kjøttskam og flyskam !

Det skjønner jeg fortsatt ikke noe av... 😉😂

• Liker 2
Skrevet (endret)
7 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Kom over denne, og i et øyeblikk lurte jeg på om det er vanlig å dra på oljeplattformer for å sjekke opp menn 

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1301601-hvilken-plattform-bruker-kvinner-for-dating/

Har dere andre eksempler? 

Tja, dette paret fant i hvert fall tonen på en oljeplattform, så helt uvanlig er det kanskje ikke?

Endret av Nimorna
  • Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Nimorna skrev:

Tja, dette paret fant i hvert fall tonen på en oljeplattform, så helt uvanlig er det kanskje ikke?

Haha! Hvilken plattform var det? Tinder eller snøhvit? 😉

Skrevet (endret)
14 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Haha! Hvilken plattform var det? Tinder eller snøhvit? 😉

Skal vi seeee..... Nu vil jeg leke litt detektiv her. 

Jeg vil anta at plattformen ligger i Trollfeltet, og ettersom paret er mer enn gjennomsnittlig opptatt av olje, ligger det da i Troll Vest, som ifølge Wikipedia består av både olje- og gassfelt. Troll Øst er kun gass, så det feltet kan man trygt se bort fra. 

I Troll Vest oljeprovins har man produksjonsplattformene Troll B og Troll C som begge driver med utvinning av råolje. Jeg vil anta turtelduene møttes på en av disse.

Endret av Nimorna
  • Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Nimorna skrev:

Skal vi seeee..... Nu vil jeg leke litt detektiv her. 

Jeg vil anta at plattformen ligger i Trollfeltet, og ettersom paret er mer enn gjennomsnittlig opptatt av olje, ligger det da i Troll Vest, som ifølge Wikipedia består av både olje- og gassfelt. Troll Øst er kun gass, så det feltet kan man trygt se bort fra. 

I Troll Vest oljeprovins har man produksjonsplattformene Troll B og Troll C som begge driver med utvinning av råolje. Jeg vil anta turtelduene møttes på en av disse.

Ok, ikke tinder eller sukker altså 😊

Skrevet
22 minutter siden, Jammf skrev:

Frp i regjering 😲

Hehe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...