Gå til innhold

bryllupsfeber

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det bare meg som syntes at det norske paret var litt spesielle? En parade, hvem i alle dager har det da?! Hun var vel det man kalle en bridezilla!!! Hjelpes :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruden var jo polsk og ikke norsk da... Alle de andre detaljene rundt bryllupet tyder vel også på at man kan være litt mer pompøs i Polen enn i Norge... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Folk liker forskjellig ting og har forskjellig smak. Synes det er kjempefint at hun får bryllupet hun alltid har drømt om.

Jeg for min del synes ridderbryllupet til de svenske b-kjendisene var vel så spesielt! Men det er nå min smak 8)

Skrevet

Hun skal være prinsesse for en dag og det er fint hun kan få drømmen sin oppfylt :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Men han er jo litt av en dott!!!!

Skrevet

:hoho:

Så enig, så enig! Men han virker nå litt mer jordnær da...mer "umaka" par skal man vel lete lenge etter, på samme tid som de er et kjempegodt eksempel på hvordan motsetninger tiltrekker hverandre! Synes de er litt søte jeg. De stryrer og stasher altfor mye for meg, men hver sin smak! :wink:

Gjest deleted
Skrevet

:hoho:

Skrevet

Hihi, dott ja... Vet ikke helt om jeg ville kalt han for en dott, men han så litt harry ut :ler:

Synes hele bryllupet er overdådig jeg. Ikke kunne hun finne kjole i Norge, og den bløtkaka hun endre opp med... og så dere den spisoden med hårprøvetime? Jeg måtte le litt da ja :)

Men som noen sa før her, hun må jo få gjøre det som hun vil. Hvis hun vil være prinsesse for en dag, og dette er hennes drøm, da må hun jo gjøre det :)

Gjest Hannemor
Skrevet

Jeg som skrev dette, og det står jeg for. Hun kjører jo regelrett over ham. Unna vei, her kommer jeg!

lurer egentlig på hva det var de falt for hos hverandre...

Gjest Anonymous
Skrevet

Sitter og ser på nå. Det er det latterligste jeg har sett noen gang. Men jeg har sagt det lenge. Østeuropeere eier ikke smak. Direkte tacky.

Skrevet

Så litt av programmet i går, dette var festlig *ler*

Han stakkaren som skulle gifte seg med den polske dama hadde ikke mye han skulle sagt ang. skovalg nei...hehe... Artig dame :)

Skrevet

Og når han endelig hadde fått på seg "riktig" dress, syntes hun ikke noe om sokkene hans!! "jaja, får håpe ingen sjekker!" Utrolig bra! :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...