Gå til innhold

Endelig hverdag igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som er glade for at ferien er over og hverdagen har begynt igjen ?

Anonymkode: c3ff8...c89

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fri i 5 uker til🤭 men ja digg at dere jobber, blir rolig ute😁

Anonymkode: 454a1...873

• Liker 3
Skrevet

Hverdag igjen?

marsj ut på Grønland og driv veldedighet. 

Sammen er vi STERCHKE. 

Anonymkode: 4e326...fc6

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er helt greit, ja!

Vi har både skolebarn og barnehagebarn, og selv om vi har hatt en fin ferie blir det slitsomt mot slutten uten de vanlige rutinene og aktivitetene. De store gleder seg til nytt skoleår og de små har vist stor gjensynsglede i barnehagen. Hverdag er undervurdert :)

Anonymkode: a1a7f...8da

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hverdag igjen?

marsj ut på Grønland og driv veldedighet. 

Sammen er vi STERCHKE. 

?

Anonymkode: c3ff8...c89

• Liker 1
Skrevet

Hverdag?

jeg som trodde vi kollektivt ventet på den store frelseren, dvs multikulti. 

Det er omveltning. Ingen ‘hverdag’. 

Skrevet

Jeg synes det var litt godt, ja. Ble laaange dager med en 1,5-åring hjemme som har vært forferdelig lite villig til å leke for seg selv, og som har vært enormt ensporet i hva han vil gjøre på.. Veldig godt å få gå på jobb og drikke en kopp (varm!!) kaffe i stillhet, fred og ro, og faktisk bruke hjernen sin litt, ikke bare løpe rundt og rope neineinei og tørke opp ting... 

Anonymkode: 8423c...d7d

• Liker 2
Skrevet

Tja på en måte ja, samtidig skulle jeg heller hatt 3mnd sommerferie enn  3 uker :P Var litt hardt å komme tilbake på jobb med press og stress, ble ikke noe rolig overgang med alt som skulle organiseres, ikke alle ansatte på plass osv. 3 nye barn med støtteressurs og det får vi ikke fra bydelen men en vikar fra adecco 100% til jul..:bond: gir ikke akkurat optimalt opplegg for barna! Den andre 50% pedagogen ikke ansatt enda osv osv. Vil ha mer ferie😫

På den annen side koslig å se barna "mine" igjen er så glad i dem alle sammen. Mange hadde strekt seg i sommer og utviklet seg masse, spesielt ei jente jeg har vært bekymret for kom endelig ut av skallet og det var godt å se. Både språk og personlighet hadde blomstret og jeg som trudde det ble innkjøring der, men neida :)  ❤️

Skrevet

nope

Anonymkode: 3ef6e...acc

Skrevet

Da min hverdag startet igjen etter tre uker ferie, så var det kjipt. Men nå har ungenes hverdag startet igjen etter åtte ukers ferie, og det var skjønt 😁

Anonymkode: 66edc...37a

Skrevet

Veldig glad for det. Slutt på de ekle naboene som fester med dunk dunk dunk musikk. Får lyst til å skyte anlegget med kanon. Særlig når de ikke respekterer at det skal være stille til 23. Det gjelder nemlig i ferier også.

Anonymkode: a6eed...e0b

Skrevet

Slapp av, fortsatt et par dager til av ferien! Jeg gidder ikke stresse med å få hverdagen tilbake..

Skrevet

Ja, dette er jeg glad for! Selv hadde jeg tidligferie i år, men for arbeidsplassen sin del, så er jeg glad for at stort sett alle er tilbake snart. Liker når høsten er i gang, og folk går løs på et nytt "år" med litt blanke ark og fornya pågangsmot. Jeg liker veldig godt hverdagen jeg, da. 

Skrevet

Nei, er ikke glad for at det er hverdag igjen. Da sover jeg dårlig, psyken blir dårlig og magen slår seg vrang. 

Anonymkode: 65b72...279

• Liker 1
Skrevet

Tja. Jeg jubler ikke, for jeg elsker ferie men det er helt ok med hverdag også. Litt koselig å smøre matpakke, klargjøre kaffe og klær kvelden før 😂 Og jeg liker jobben min. 

Skrevet

Jeg er veldig glad i hverdager, og høst. Gjensynsglede med barn etter jobb, få bruke hjernen på jobb, dra på trening etter barnas leggetid, kose oss med serier og pledd, rask middag, helg, godt å kjenne at man er sliten når man setter seg ned i sofaen om kvelden.

Anonymkode: 9dabe...e9f

Skrevet

Skulle gjerne hatt to måneder til med sommertid, turister, fint vær, shorts på jobb og skolefri.

Synes det er trist med skolestart, husker alltid hvordan det var, nå eier skolen deg i ti måneder igjen.

Regner med jeg hadde vært litt lettet også, om jeg hadde hatt barn.

• Liker 2
Skrevet

Har fri i 4 uker til😬 hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 454a1...873

Skrevet

Elsker å ha fri og ferie, men både treningsrutiner og mat sklir mer og mer ut, så ut fra det er jeg glad for hverdag igjen. 

Anonymkode: 2a1a1...afb

• 2 uker senere...
Skrevet

Hverdagen suger balle!!       

Anonymkode: c0d6b...aa7

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...