AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #1 Skrevet 15. august 2019 Da tenker jeg typ spekemat, røkelaks, egg, potetsalat osv? Anonymkode: 53563...0db
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #3 Skrevet 15. august 2019 Både ja og nei. Spekemat, egg og potetsalat er billigere, men skikkelig røkelaks er ikke billigere. Jeg ville likevel tatt med røkelaksen fra Sverige fordi jeg synes laks som er røkt på gammeldags måte (ikke bare smurt inn med røykolje) smaker mye bedre. Jeg kjøper spekemat, potetsalat og røykelaks i Sverige selv. Anonymkode: e6b14...16e
Banos Skrevet 15. august 2019 #4 Skrevet 15. august 2019 Ja, noe er billigere så jeg har og handlet det meste i Sverige når jeg har lagd koldtbord. Særlig spekemat, brus og snacks. Men eggene i Sverige har ikke like gul eggeplomme som de i Norge. Så eggehakken vil bli litt mer blass og grå i fargen om du bruker de fra Sverige. Smaker det samme da men.. Vet ikke sikkert men tror det har noe med at foret hønene får i Sverige er litt anderledes enn her...
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #5 Skrevet 15. august 2019 Spekemat er billigere, skåret pålegg som feks roastbeef, kalkun/kylling, karbonaddeig til karbonader, fløte og rømme, oster, bla. Dessuten er utvalget mye bedre. Anonymkode: b175c...047
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #6 Skrevet 15. august 2019 Spekemat (av god kvalitet) er vesentlig billigere i Sverige. Eks Nordby har flott utvalg av spansk og italiensk, og noe fransk/tysk. Både ferdigpakket og fra ferskvare. Og langt bedre utvalg, variasjon er jo bra på et koldtbord. Anonymkode: 9cbf2...2a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå