AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #1 Skrevet 15. august 2019 La ut noen fine bilder av datteren min (tenåring) på Instagram i helgen som var moterelatert. Etter det fikk jeg tre ulike forespørsler om at de likte stilen og om hun ville bli ambassadør for deres merke på instagram. Jeg er naturlig skeptisk og lurte på om noen her har erfaringer med dette eller om det bare er tull. De som har sendt forespørsler er; Leo Mazzotti (armbånd) Fepa Fashion (smykker m.m.) og Capitola(smykker m.m.) Ser at betingelsene er litt forskjellige. Når det gjelder armbåndene må man kjøpe et også får man to inkludert en egen kode som man skal reklamere med. Hver gang noen bestiller med denne koden får man et armbånd til. Fepa her får man 50% på kjøp og en kode. Når noen kjøper på din kode får du 30% av kjøpet refundert til ditt kort. Her får man også vareprøver når man har blitt ambassadør. Om dette stemmer er jo betingelsene egentlig helt ok, men jeg lurer på om det bare er fjas eller om noen har erfaring med at dette stemmer? Capitola (fikk denne i går kveld og har ikke fått betingelsene enda) Anonymkode: 1d1c8...d94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå