Gå til innhold

Hvordan ser og høres deres orgasmer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften. Hvordan ser og høres orgasmer ut? Noen komments fra deres partner? 

Anonymkode: 6b045...5d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ser og høres helt nydelige ut. 

Anonymkode: cbf00...f8f

Skrevet

Bump

Anonymkode: 6b045...5d3

Skrevet

Aner ikke, tror jeg ser og høres ut som en halvdød pingvin. ;D

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, Chizue skrev:

Aner ikke, tror jeg ser og høres ut som en halvdød pingvin. ;D

Hehe. Hørtes ikke bra ut. Halvdød pingvin faktisk. Hva skjer, stivner du helt i kroppen? Blir vel endel lyd vil jeg tro?😊

Skrevet

Som en løve, brøler så veggene rister. Tror jeg har påført tinitus på minst 17 damer opp gjennom årene. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg har store problemer med å holde igjen stønn på upassende plasser, så jeg har bitt hull i noen t-skjorter ja🤭

Men jeg synes lyden av pustingen og når man prøver å holde igjen orgasmen er mye mere tennende enn vræl fra ei villkatt🤭

• Liker 2
Skrevet

Kommer helt an på hvor sterk den er, hvor tent jeg er, hvor hett det som foregår er, partners reaksjoner (kommer han?), hvor vi/jeg befinner oss/meg. Kjører jeg solo og vet det er folk i naborom hører man knapt et sukk, er jeg helt alene er det noen ganger mer vellystige lyder. Det samme gjelder egentlig om jeg er med en partner eller ikke. Man tar hensyn til de som ikke ønsker å høre. Det er ikke alltid like enkelt, så noen ganger lar jeg det bare stå til. For det kan bli litt remjing...

Orgasme er for meg å slippe seg helt løs. Der gjelder lyd, kropp, svette og alt av dyriskhet som kommer frem. Det er en ut av kroppen-følelse som er vanskelig å beskrive. 

Anonymkode: a3c53...bb5

• Liker 2
Skrevet

Lydløse jenter er det vanskelig å telle orgasmer på, men det skal jo høres godt ut også da, så et lite klynk setter jeg pris på...

Liker jo best når de sier så mye rart i orgasmetidspunktet, blir en god latter etterpå da, når vi ligger der å koser og kysser under evaluering😂

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Klarer ikke å være i ro i alle fall😂 Nesten som krampe. Ikke går det an å være helt stille heller. Er ikke den som skriker høyest for det klarer jeg ikke under en orgasme, men litt stønning blir det. Høres vel ut litt på samme måte som når jeg trener😂

Noen ganger må man jo være så stille så mulig, og da blir det mer pusting.

Endret av Kvelertak
Skrevet

I know that I prefer the guys that make sounds and have a reaction in their body. Some I've been with don't have either, you kinda wonder if they ever came. 

For me, my body get all stif and I'm moaning. Hard to hold back on the moaning

Anonymkode: d2005...244

Skrevet

Skriker ikke,men stønner ganske lett mens kroppen rykker og skjelver

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For me, my body get all stif and I'm moaning. Hard to hold back on the moaning

I always try to hold back the orgasm, you know what? The more you practice it, the stronger the orgasm you get. That's why I try to practice as often as I can. Yes, you can actually become dependent on the groaning of your lover, the same as the ferons of sweat😘

Skrevet

Exen trodde ikke orgasmen til menn kunne være intens. 

Skrevet (endret)
7 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Exen trodde ikke orgasmen til menn kunne være intens. 

Der fikk hun tro om igjen😋  Typen min rykker, rister og skjelver mye. Han kan skrike men oftest mye stønning, spesielt heftig blir det under orgasme 2 og 3, går mye hardere da.😊🤗

Endret av Coachshinny
  • Liker 3
Skrevet

Selv er jeg ganske lavmælt, lav stønning. Mannen står for lyden og kroppsspråket, noe han gjør til gangs. Husker jeg nesten ble skremt første gang jeg opplevde han komme 😮

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, LeneXCII skrev:

Selv er jeg ganske lavmælt, lav stønning. Mannen står for lyden og kroppsspråket, noe han gjør til gangs. Husker jeg nesten ble skremt første gang jeg opplevde han komme 😮

Din er som typen min da, min stønner, skriker, bråker og lager mye leven og heftig kroppsspråk. Spesiet orgasme 2 og 3. Han sier han ikke klarer å la være og holde kjeft og at orgasmene jeg gir han er amazing og ingen har klart det før meg😍 Er ganske stolt og tenner meg sjukt. Jeg er som deg, men kan riste å skjelve mye.

• Liker 1
Skrevet

Når det bygger seg opp, puster jeg merkbart og stønnende i et økende tempo. Man kan liksom høre at jeg snart kommer. Noen ganger høres det ut som klynk - synes selv det er ganske sexy lyder. I det jeg kommer, er det som et stønnende, langdrygt stønneskrik. Ikke nødvendigvis kjempehøyt, men kan skje det også. Ha ha, aldri beskrevet orgasme før. Føler meg sexy og har hørt det høres opphissende ut, uten at jeg nødvendigvis prøver å høres så deilig ut. Føler mer at dette er kroppens naturlige reaksjon, som om det er bakt inn i naturen. Egentlig ganske fascinerende. (Og nå ble jeg kåt.)

Kvinne 40

Anonymkode: 574cc...d33

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Coachshinny skrev:

Din er som typen min da, min stønner, skriker, bråker og lager mye leven og heftig kroppsspråk. Spesiet orgasme 2 og 3. Han sier han ikke klarer å la være og holde kjeft og at orgasmene jeg gir han er amazing og ingen har klart det før meg😍 Er ganske stolt og tenner meg sjukt. Jeg er som deg, men kan riste å skjelve mye.

Jeg kan av og til få en liten slags reaksjon rett etterpå, må bare ligge stille noen min.. 

Skrevet

Mitt vokabular blir som regel redusert til "a" og "å". :P 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...