AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #1 Skrevet 15. august 2019 Barnebidrag/bidragsevne Hei. Jeg stiller meg undrende til en ting rundt dette med bidrag. Min man har to barn fra før. Betaler barnebidrag via Nav på de(med glede)vi har et felles barn, og jeg har et barn fra før som jeg har 50/50 med min eksmann. Nå ønsker mor å kreve mere av far, da hun mener at den største i huset nå koster mere. Jeg og min mann stiller oss litt spørrende til dette, da hun og hennes samboer gjennom de siste ti årene tjener likt om ikke mere til sammen en oss på et år. Hvordan kan det da ha seg slik at mor alltid kan kreve mere av far? Blir det da riktig at vårt felles barn skal redusere sin barnehage plass, eller vi må ta mitt barn ut av Sfo får at en annen skal få mere? Blir ikke fars livsituasjon lagt til grunne? Med huslån, barnehage og evt gjeld. Er det virkelig riktig at mor skal få 6000kr ekstra i tillegg til barnetrygd? Jeg stiller meg spørrende😢 Føles som at far og hans familie alltid blir straffet i slike situasjoner. Takk for at dere leser og lytter. Anonymkode: bd05e...9cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå