Gå til innhold

I kveld ble jeg en temmelig irritert kunde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har selv jobbet i service bransjen, og servicearbeidere liker å finne ting ved kunder som er irriterende. Noen kunder liker å være irriterende. Men jeg kan også forstå frustrerte kunder. Nå havnet aldri jeg i krangel med kunder da. 

Men det var noen godteri med forskjellig smak, slik du plukker på løsvekt. Jeg ser at de er plassert i feil smak. Når varer blir feilplassert pga latskap blir jeg faktisk veldig irritert! Dette var ikke hyller, men slike som ligger oppi disse lukene. Altså, når sitron blir plassert oppi appelsinsmak liksom, hvis dere skjønner. litt orden er det vel mulig å holde når man jobber i butikk eller?

Anonymkode: 64357...e93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂😂😂 lurer på hvor mye du irriterer deg over i hverdagen da. 

Anonymkode: 227c6...077

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂 lurer på hvor mye du irriterer deg over i hverdagen da. 

Anonymkode: 227c6...077

Så du liker ikke at folk har litt orden? Er det ikke irriterende om f.eks en vare står på fril sted så det er en annen pris når du skal betale? 

Eller legger mat med gluten bak "glutenfri" skiltet? 

Anonymkode: 64357...e93

Skrevet

Det irriterer meg at halal-kylling legges sammen med vanlig kylling, slik at en får med seg feil kylling hjem.

Da flere andre religioner har forbud mot å spise halal, så kan dette også bli en plagsom affære for flere.

Skrevet

Jeg pleier ikke å hverken irritere meg eller klage, men greier ikke å holde meg når varer (med vilje?) er feil plassert ift pris på hylla, f.eks to nesten like produkter med ganske stor prisforskjell når det er tilbud. Nærbutikken her jeg bor gjør dette så ofte at jeg mistenker der er med vilje.. Når man handler mye og drar kortet, ser man det gjerne ikke der og da hvis man ikke passer på. 

Anonymkode: 75891...fe2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...