AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #1 Skrevet 14. august 2019 (Ringer veterinær i morgen tidlig, trenger egentlig bare å bli litt klokere på hva som skjer/få litt trøst 😅 Er klar over at forumet ikke er en erstatning for veterinær og hvis andre leser posten senere, ta dyret ditt til veterinær da ingen forum erstatter helsehjelp) Katten min (ung hunnkatt, forrige helsesjekk var for ca. tre mnd siden) hiver etter pusten når hun plukkes opp og virker som hun vegrer seg for å bli tatt på fremme på brystet, men kun når hun plukkes opp. Allmenntilstanden er god, hun maler og går rundt i huset, spiser og drikker normalt, pupiller/tannkjøtt/temp er normal og hun virker rent over ok, men det er tydelig at noe likevel plager henne. Hun er helt ok med å bli tatt på over hele kroppen. Har noen opplevd lignende symptomer før? Tar henne med til veterinæren så fort de åpner i morgen, men jeg er ille stressa nå Anonymkode: 7d6cd...e0b
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #2 Skrevet 14. august 2019 Kom det plutselig, eller har den alltid vært sånn? Håper det ikke er noe galt ❤ Anonymkode: 32d1e...6b9 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #3 Skrevet 14. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kom det plutselig, eller har den alltid vært sånn? Håper det ikke er noe galt ❤ Anonymkode: 32d1e...6b9 Det kom plutselig nå i kveld, har aldri vært syk eller skadet før så jeg kjenner jeg er ille stressa nå Anonymkode: 7d6cd...e0b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #4 Skrevet 15. august 2019 Hvordan gikk det med pusen hos vet? Anonymkode: 7a52e...df4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #5 Skrevet 16. august 2019 På Wednesday, August 14, 2019 den 23.06, AnonymBruker skrev: Det kom plutselig nå i kveld, har aldri vært syk eller skadet før så jeg kjenner jeg er ille stressa nå Anonymkode: 7d6cd...e0b Hvordan gikk det egentlig? Anonymkode: 5e002...ef2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå