snoren Skrevet 15. august 2019 #21 Del Skrevet 15. august 2019 Nei, det er ikke dumt. Du sparer deg selv for unødvendig oppvask. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #22 Del Skrevet 15. august 2019 Hva har klemmeposer med språkutvikling å gjøre? Anonymkode: bb444...3f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #23 Del Skrevet 15. august 2019 Synd å se at man ikke gidder å mate barna sine ordentlig mer, skal ikke mange år tilbake før sånne lettvinde klemmeposer fantes, ingen barn døde av den grunn. Anonymkode: 7889e...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #24 Del Skrevet 15. august 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Hva har klemmeposer med språkutvikling å gjøre? Anonymkode: bb444...3f8 Hehe, ja ikke sant. Husker jeg leste en artikkel fra en bekymret helsesøster om dette. Herregud. Smokk kan nok være et reelt problem. Men klemmepose! Hvor mange timer tror de at babyer spiser fra slike poser daglig liksom! Min baby putter det meste av leker i munnen og babler gjerne med en Brio togskilt i munnen. Jeg burde vel fjerne alt av leker så stakkaren lærer seg å prate Anonymkode: 51182...41f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå