Trampe Skrevet 11. mai 2005 #1 Skrevet 11. mai 2005 Forumet har jo ganske mange smiley'er - og man bruker dem flittig. Hvilken liker du best? Og hvilken savner du? Synes denne er litt søt (selv om det ikke er den jeg bruker oftest, heldigvis) ..og denne såklart (men den skulle rørt litt på seg da!)
Gjest Cerise Skrevet 11. mai 2005 #2 Skrevet 11. mai 2005 bruker ofte: :-) :oops: kommer ikke på noen jeg savner i farten..
Sniglå Skrevet 11. mai 2005 #7 Skrevet 11. mai 2005 Denne bruker jeg mest. Mange jeg savner innimellom. For eksempel så hadde det vært stilig med en sporty en. En som svetter og trimmer litt....Eller en som smiler litt småsjenert....Eller en som nettopp har blitt ferska i ett eller annet....
Gjest Cerise Skrevet 11. mai 2005 #8 Skrevet 11. mai 2005 Denne bruker jeg mest. Mange jeg savner innimellom. For eksempel så hadde det vært stilig med en sporty en. En som svetter og trimmer litt....Eller en som smiler litt småsjenert....Eller en som nettopp har blitt ferska i ett eller annet.... hey,gode forslag!! dette burde fixes straks!
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #9 Skrevet 11. mai 2005 De jeg bruker mest er nok og :-) . Ellers liker jeg , og godt, uten at jeg bruker dem særlig ofte.
Trampe Skrevet 11. mai 2005 Forfatter #11 Skrevet 11. mai 2005 Denne bruker jeg mest. Mange jeg savner innimellom. For eksempel så hadde det vært stilig med en sporty en. En som svetter og trimmer litt....Eller en som smiler litt småsjenert....Eller en som nettopp har blitt ferska i ett eller annet.... Ja, kjempeforslag! Hadde vært flott med noen nye smiley'er, selv om jeg synes utvalget er bra
Sniglå Skrevet 11. mai 2005 #12 Skrevet 11. mai 2005 Synes også at utvalget er kjempebra, men sammenlignet med andre forum jeg har vært innom, er det egentlig ganske få her! Men det kan bli FOR mange også. Trenger ikke være slik at du bruker masse tid på å finne en passene smily når du skal skrive innlegg.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #15 Skrevet 12. mai 2005 Disse er nok likeverdige gjengangere; :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå