Gå til innhold

Reiser du på ferie uten mannen/damen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er den at jeg har blitt spurt en del om jeg skal reise til foreks Syden med mine voksne og uten han. Men jeg føler det blir feil for jeg vil tilby han å være med om jeg reiser. Føler det er mest riktig og noe annet vil være dårlig gjort.  Hvilke syn har dere på saken? 

Anonymkode: 81a5e...2eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reiser uten, trenger litt alenetid iblant. Og det er sunt for forholdet synes jeg. Liker også iblant å være med min familie uten han. 

Men han reiser uten meg han også.

Anonymkode: a9d87...7fe

• Liker 1
Skrevet

Er på sydenferie nå med min mor og mitt barn. Storkoser oss, og han er «misunnelig» men unner oss det såklart ☺️

Livet er full av variabler. Ikke lag så mange regler for deg selv 

Anonymkode: 2ffd7...d39

• Liker 1
Skrevet

Reiser ikke uten med voksne, reiser sjeldent uansett. Jeg mangler nok interessen. 

Anonymkode: c52ca...c99

Skrevet

Aldri. 

Anonymkode: 9edd5...2cc

Skrevet

Jaaa, han reiser på gutteturer og jeg reiser med venninnene mine. Selvfølgelig, trodde de fleste gjorde det. Også elsker vi å reise sammen og med barna våre. Dette syntes jeg er superviktig for forholdet vårt. Vært sammen i 21 år og har det utrolig godt sammen. Anbefales!!

Anonymkode: b011d...38a

• Liker 1
Skrevet

Aldri.. 

Anonymkode: 12385...04b

Skrevet

Nei, vi gjør det ikke men jeg har sagt at det er greit, og tidligere kunne jeg ønske han syntes det var greit også.. Har sagt at han bare må reise hjem (han har familien sin 200mil unna) en uke her og der når han kan, ikke ofte vi har råd til å reise begge to og litt mer gjennomførbart med én flybillett,selv om jeg som regel har lyst å være med så er det hans familie. Han vil derimot ikke reise uten meg. 

Syntes man kan dra på ferie hver for seg hvis man prioriterer at den andre kan dra på ferie neste gang. Men man må også prioritere ferie sammen. Så det kommer vel an på økonomien og muligheten til å reise en del sånn jeg ser det. 

Anonymkode: 673e4...101

• Liker 1
Skrevet

Hadde takket nei. Skjønner ikke hvorfor man skal reise vekk med venner utenlands, når en har mann. Det er like tåpelig som å bytte tur på å gå ut og feste i helgene.

Trenger ikke gå ut med venner eller reise bort på jentetur for å få alenetid. Det får man nok av i hverdagen, når man gjør sine egne ting. Hadde aldri reise med venner uten mannen om jeg var gift. Heller med mannen uten vennene. Mye hyggeligere også.

Anonymkode: cf6c0...306

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde takket nei. Skjønner ikke hvorfor man skal reise vekk med venner utenlands, når en har mann. Det er like tåpelig som å bytte tur på å gå ut og feste i helgene.

Trenger ikke gå ut med venner eller reise bort på jentetur for å få alenetid. Det får man nok av i hverdagen, når man gjør sine egne ting. Hadde aldri reist med venner uten mannen om jeg var gift. Heller med mannen uten vennene. Mye hyggeligere også.

Skrevet

Jeg liker best å reise med min mann, føler at det mangler noe vesentlig hvis han ikke er med! Når det er sagt reiser jeg ofte alene for å treffe familien min (er ikke norsk). Men venninneturer gidder jeg ikke, er kanskje ikke helt typen til det heller.

Anonymkode: 0c7d3...634

Skrevet

Ikke til syden nei, men har reist på noen helgeturer med barnet vårt uten mannen, fordi mannen ikke ville. Men vi har bare råd til å dra på én skikkelig ferie i året, og den tar vi sammen hele familien. Hadde ikke økonomien begrenset det så kunne jeg fint reist på en tur med venner (uten mannen) i tillegg.

Anonymkode: 8fd3d...8c7

Skrevet

Min siste tur var med venninne. Var 8 dager borte. Mann og barn var hjemme. Planlegger ny tur om 2 år.

Anonymkode: e471b...1a7

• Liker 1
Skrevet

tja, det kunne jeg gjort - jeg tenker slik at alt jeg syns det er greit at han gjør kan jeg gjøre og så snakker vi sammen om det er noe vi er usikker på.

Skrevet

Det er helt greit at både han og jeg reiser på tur uten hverandre så lenge det ikke går utover felles ferier mtp penger og feriedager.

• Liker 1
Skrevet

Jeg drar ofte på tur med andre venner, uten mannen. Pleier prøve få til minst en vennetur og en "kjærestetur" i året. Begge forhold er like viktig for meg å pleie :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg reiser med venninner, men ikke lange turer over to uker - vil ikke bruke så mye av ferien uten mannen, vi ser hverandre ikke så mye i hverdagen. Men en uke i syden eller en langweekend gjør jeg gjerne. Pleier å ta noen feriedager og besøke familie og, da er det ikke alltid mannen er med. Han drar på tilsvarende gutteturer og familiebesøk. Syns det er ok å gjøre litt hver for oss, få litt annen input-  men koser oss veldig på reiser og turer vi har sammen. Litt av alt. 

Anonymkode: 7935f...db1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...