AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #1 Skrevet 14. august 2019 Barna hennes har sittet inne hele sommeren, ikke vært i nærheten av en strand Aldri vært i badeland (de er 3, 5 og 7 år) Aldri prøvd å sykle Aldri vært i svømmehallen/badeland Tør ikke at noen andre en faren til barna er sammen med de, altså ingen besteforeldre får finne på ting med de Får nye leker hver eneste dag Fullstendig avhengig av ipad og telefon Sitter inne hele tiden Nå høres det ut som jeg overvåker denne familien, men nei, dette forteller barna selv.. Jeg får noia av denne moren, hun er så sykt tafatt. Gjør ass aldri noe sammen med barna, de ser bare film dagen lang nå i sommerferien.. Helr isolert. Ikke er hun interessert i å bli med meg og mine barn noen plass heller. Får vondt av disse barna! Anonymkode: fc5ba...0c6
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #2 Skrevet 14. august 2019 Og det viktigste av alt som jeg glemte å skrive "DE HAR ALDRI VÆRT UTE PÅ LEKEPLASSEN MED MAMMAN SIN" Det er noe de snakker om veldig mye, spesielt størstemann. Vi har en lekeplass her i nabolaget som alle bruker, men denne moren leverer heller ut en hver sin telefon til barna. Åååhh kjenner det plager meg mer og mer å se på hvor tafatt dette kvinnfolket er. Aldri vært i sihall eller på ski heller. Takk gud for at de får opplevelser i barnehage og skole! Hvorfor få tre barn når man ikke gidder å følge de opp!! Anonymkode: fc5ba...0c6 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #3 Skrevet 14. august 2019 Hjelper det å tenke så mye da? Jeg har prøvd å tenke så hardt på ting, uten at noe skjer. Tar gjerne mot tips hvis andre klarer dette uten å gjøre noe. Anonymkode: b1692...350 8
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #4 Skrevet 14. august 2019 Hvorfor henger du sammen med folk du tydeligvis ikke liker? Anonymkode: 34867...682 21
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #5 Skrevet 14. august 2019 Kanskje hun sliter med en psykisk sykdom.. Kanskje hun egentlig er deprimert eller utbrent.. Du vet jo ingenting om denne mora annet enn hva du har hørt fra ungene og de har jo sin side av saken.. Hvem er du til å dømme denne personen uten å ha alle fakta på bordet?? Hva med å fortelle henne at du er bekymret? Ikke bare for barna, men også for henne.. Vær et medmenneske!! Anonymkode: f5944...cbf 43
Gjest CamillaCollett Skrevet 14. august 2019 #6 Skrevet 14. august 2019 Bor hun sammen med barnas far? Det første jeg tenkte var at her kan det være helsemessige faktorer som du ikke vet om.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #7 Skrevet 14. august 2019 Hjelper ikke og site her og syte om det.. Anonymkode: 3765e...121 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #8 Skrevet 14. august 2019 Sosial angst kanskje? Anonymkode: c4a2a...a38 9
SoWhat? Skrevet 14. august 2019 #9 Skrevet 14. august 2019 Tydeligvis ikke helt isolert så lenge de har kontakt med deg. Du er opphengt i vann? Vet du hva? Jeg kan ikke synes noe om denne moren når jeg leser gjennom dine øyne. Hadde jeg kjent henne, så kunne jeg ment noe. Du må la være å tenke så mye på hvordan andre lever. Gjør ditt beste for dine, så får andre gjøre som de vil. 21
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #10 Skrevet 14. august 2019 Det hadde vært hyggelig av deg å ta med barna hennes noen ganger, da. Slik at de får oppleve noe. (Synes det er trist at hun aldri tar med seg barna på lekeplass, og at de ikke kan svømme. Men jeg tror for øvrig ikke mine barn har vært i badeland før. Er det så vanlig? Eldstemann er 9. Men vi har selvsagt vært i svømmehallen, og vi har vært mye rundt i Norge og verden på reise.) Anonymkode: c7edc...8e0 11
Gjest CamillaCollett Skrevet 14. august 2019 #11 Skrevet 14. august 2019 Men: Ser der ut til at barna har det greit ellers? At barn ikke har vært på badeland synes jeg liksom ikke er så alvorlig. Å gi barn leker hver dag er ikke en smart ting å gjøre, men heller ikke noe å slå alarm for. Men hvis barna jevnt over er neglisjert og understimulert er det riktig å reagere. Kan du ikke prøve å bli litt kjent med moren, da? Invitere henne og ungene over en tur, og se hvordan hun reagerer på det?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #12 Skrevet 14. august 2019 Synes ikke det er greit. En bekjent av meg var hele sommerferien inne eller i hagen. Barna på 3 og 1 løp rundt mens mor satt på rompa og røyka. De var ikke på lekeplass, strand, parker, turer, kino e.l. Hun er alene med de, men det må da gå an å gjøre noe med barna sine alene. Fikk de med til sentrum en dag, siden jeg var med og kunne følge med mens hun røyka.. Anonymkode: 9a0b8...908 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #13 Skrevet 14. august 2019 Hadde meldt ho til bv. Ikke at de hadde gjort noe, men det at noen hadde kontaktet bv hadde nok gjort at Hu fikk fingeren ut av ræva. Anonymkode: f2268...4e6 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #14 Skrevet 14. august 2019 Oj! Har de ikke vært i badeland? 😳 Alarm! Anonymkode: c4fbd...d33 32
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #15 Skrevet 14. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde meldt ho til bv. Ikke at de hadde gjort noe, men det at noen hadde kontaktet bv hadde nok gjort at Hu fikk fingeren ut av ræva. Anonymkode: f2268...4e6 Jaså, så du synes det er greit å bruke bv som trussel? Anonymkode: faf52...c86 10
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #16 Skrevet 14. august 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaså, så du synes det er greit å bruke bv som trussel? Anonymkode: faf52...c86 Når du er enelendig mor så absolutt. Jeg bryr meg mer om ungene enn om den voksne. Anonymkode: f2268...4e6 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #17 Skrevet 14. august 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde meldt ho til bv. Ikke at de hadde gjort noe, men det at noen hadde kontaktet bv hadde nok gjort at Hu fikk fingeren ut av ræva. Anonymkode: f2268...4e6 Kjenner jeg nesten håper litt at bv kommer på døra di en dag og du virkelig får føle på trusselen om å miste barna dine!!!!! 😡 Anonymkode: f5944...cbf 14
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #18 Skrevet 14. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Når du er enelendig mor så absolutt. Jeg bryr meg mer om ungene enn om den voksne. Anonymkode: f2268...4e6 Så basert på det du skriver her så vet du med sikkerhet at hun er en dårlig mor? Barn må altså leke ute eller så kommer bv på døra? Sier vel mer enn nok om dine fordommer og jeg synes virkelig synd på folk som kjenner slike som deg. Anonymkode: faf52...c86 10
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #19 Skrevet 14. august 2019 Må man dra til et badeland for å være en god forelder?😱 Anonymkode: b0dbc...e65 20
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #20 Skrevet 14. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Må man dra til et badeland for å være en god forelder?😱 Anonymkode: b0dbc...e65 Tydeligvis eller så klikker det for bv-fanatikerne. Anonymkode: faf52...c86 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå