AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #1 Skrevet 14. august 2019 Hei. Noen som har vært med på torsdagspraten og tatt kurs med "Hun om hund-dama"? Lurer på om det er bra, og om noen har prøvd metodene hennes? Anonymkode: 33d05...47c
Tabris Skrevet 15. august 2019 #2 Skrevet 15. august 2019 HunomHund har svært mye bra, og jeg er stor fan av de små plansjene hun legger ut. Hun er svært god på å forklare komplekse ting på en enkel og kortfatting måte. Fra de som har vært med på flere av hennes kurs (jeg har bare vært med på èn torsdagsprat), så har jeg forstått at hun kan være litt monoton å høre på. Men innholdet er svært bra. 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #3 Skrevet 15. august 2019 11 hours ago, Tabris said: HunomHund har svært mye bra, og jeg er stor fan av de små plansjene hun legger ut. Hun er svært god på å forklare komplekse ting på en enkel og kortfatting måte. Fra de som har vært med på flere av hennes kurs (jeg har bare vært med på èn torsdagsprat), så har jeg forstått at hun kan være litt monoton å høre på. Men innholdet er svært bra. Tusen takk! Får lyst til å prøve meg på en torsdagsprat da i første omgang. Det er ikke så mange kurs her jeg bor, så tenkte at det var en løsning å finne noe nettbasert. Anonymkode: 33d05...47c
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #4 Skrevet 15. august 2019 Synes hun er en av de beste hundetrenerne vi har i Norge. Hun er utdannet atferdsbiolog og følger nyeste forskning om hundetrening og atferd. Er god på problemløsninger og positive tilnærmelser i hundetrening. Anonymkode: 085f2...19d 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #5 Skrevet 19. august 2019 On 8/15/2019 at 9:18 PM, AnonymBruker said: Synes hun er en av de beste hundetrenerne vi har i Norge. Hun er utdannet atferdsbiolog og følger nyeste forskning om hundetrening og atferd. Er god på problemløsninger og positive tilnærmelser i hundetrening. Anonymkode: 085f2...19d Var med på forrige torsdagspraten og synes det var kjempebra! Anonymkode: 33d05...47c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå