Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjesten
Skrevet

inne på "din baby" blir det spurt om hvilke kjendiser man har vært med, og folk svarer villig med navn.

Egentlig synes jeg det er greit at de som er utro blir navngitt og folk er uten tvil nyskjerrige, men her i norge har vi vel ikke for vane å nevne navn, selv om "alle" vet?

hadde jeg vært gift med en kjendis hadde jeg gått ut i fra at han var utro, i alle fall om han jobbet i tv2 :oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Trodde ikke sånt var lov her, jeg, vet at innlegg som dreier seg om rykter og sladder skal bli slettet. Men har kanskje et inntrykk av at hvis man er "veldig" kjendis gjelder det ikke at man skal beskyttes mot slikt.

Synes også folk bør tenke seg om mer enn en gang før de legger ut navnet på noen de har hatt sex med uansett.

Hilsen ei som har hatt sex med en små-kjendis. Men ingen av oss var utro:)

Skrevet

Hva er så spesielt med å ha hatt sex med en kjendis...? :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva er så spesielt med å ha hatt sex med en kjendis...? :klø:

ingenting, om man ser bort fra folks behov for sladder.

Jeg innrømmer glatt at jeg lurer på hva enkelte kjente holder på med.

Har vært med en kjendis selv, da jeg var singel, og det var vel han og for øvrig.

Men unnskylder meg med at jeg var ung og dum.. :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

ingenting, om man ser bort fra folks behov for sladder.

Jeg innrømmer glatt at jeg lurer på hva enkelte kjente holder på med.

Har vært med en kjendis selv, da jeg var singel, og det var vel han og for øvrig.

Men unnskylder meg med at jeg var ung og dum.. :-?

og hvem var det :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

ha ha ha... morsomt tema. Spørs hvor lenge tråden får leve før den blir "moddet".

Har ingen skryteliste selv, men ei venninne av meg hadde en ONS med en viss langhåret, usynlig vokalist i et norsk band på midten av 90-tallet............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...