AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #1 Skrevet 14. august 2019 Hei. Har nettopp montert sportsdelen på emmaljunga mondial 2018 mod om det har noe å si. Men, jeg synst kalasjen blir veldig stram når jeg tar ryggen ned i liggestilling. Er dette vanlig? Føler jeg må presse den litt ned. Også har jeg myggnetting fra tinkafu, dekker ikke denne over hele? Føler min ikke gjor det (skal teste igjen imrg). håper noen har erfaring her Anonymkode: d9333...a63
Kicki_90 Skrevet 14. august 2019 #2 Skrevet 14. august 2019 Har du dratt ut trekket bak på kalesjen? Det vil bli veldig stramt uten å gjøre det. Myggnettingen burde passe, men ikke sikkert du får den helt under ryggen på vogna i tillegg til fotbrettet. 🙂
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #3 Skrevet 15. august 2019 11 timer siden, Kicki_90 skrev: Har du dratt ut trekket bak på kalesjen? Det vil bli veldig stramt uten å gjøre det. Myggnettingen burde passe, men ikke sikkert du får den helt under ryggen på vogna i tillegg til fotbrettet. 🙂 Ja har trekt ut det trekket. Føler ryggen «stopper» litt i det🤔 Hmm. Utrolig irriterende og måtte «skubbe» ned og dra opp igjen samtidig som jeg holder i kalesjen for at den ikke skal bli med opp😆 Anonymkode: d9333...a63
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #4 Skrevet 15. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja har trekt ut det trekket. Føler ryggen «stopper» litt i det🤔 Hmm. Utrolig irriterende og måtte «skubbe» ned og dra opp igjen samtidig som jeg holder i kalesjen for at den ikke skal bli med opp😆 Anonymkode: d9333...a63 Går det ikke an å flytte litt på kalesjen da? Anonymkode: f4d7d...fb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå