AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #1 Skrevet 14. august 2019 Vi har aldri måtte tenke på matpakker i barnehagen da de har full kost for alle, så nå når skolestart nærmer seg ble jeg brått usikker på hvor mye og hva som er vanlig å sende med 🙈 Matinntaket hjemme er svært varierende! Hva får ditt skolebarn i matpakka? Anonymkode: 606df...e17
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #2 Skrevet 14. august 2019 Begynte på aks forrige mandag så vi har måttet finne på ting selv. Middagsrester, brødskiver og alltid noe frukt og grønnsaker kuttet opp. Anonymkode: 66bc0...8d9
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #3 Skrevet 14. august 2019 Jeg har et superkresent barn på snart 10 år, som ikke liker "noenting", så her går det i samme niste hver eneste dag... Brødskiver med servelat og nøkkelost. Virker helt greit, det. Om enn noe kjedelig. Jeg kunne gjerne tenkt meg å lage deilig wraps med kylling, omeletter, skikkelige sandwicher, masse frukt og grønt osv, men barnet vil ikke spise det... Anonymkode: 526fc...77c 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #4 Skrevet 14. august 2019 Mitt barn spiser ikke variert på skolen, altså det går i skiver med diverse pålegg og noe "attåt". Yoghurt, frukt, smoothie. Det er matpakken han trives best med. Jeg har sendt med middagsrester og fancy shit, men han synes skive er enklest og velger det. Anonymkode: 71f5c...8d9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå