Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #1 Skrevet 11. mai 2005 Hei!Skal lage en hjemmeside i "hui og hast" og vet det finnes generatorer som en kan bruke, og som legges ut på et gratis domene. Husker ikke hva de heter..noen som kan hjelpe?
Gjest Spacegirl Skrevet 11. mai 2005 #2 Skrevet 11. mai 2005 Jeg hadde en hjemmeside hos geocities for en stund tilbake, og hvis jeg husker riktig, så var deres hjemmesidegenerator veldig enkel og grei å bruke. Det som er dumt, er at du må godta reklame på siden din hvis du vil ha det gratis, men sånn tror jeg det er hos de fleste som tilbyr gratis hjemmesider.
Robban43 Skrevet 11. mai 2005 #3 Skrevet 11. mai 2005 Hvis du har adsl abonement følger det normalt med gratis domeneplass for hjemmeside. Krever som regel at du lager hjemmesiden med ett webdesign verktøy. Her kan Namo Webeditor anbefales. Har innebygde maler og er lett å bruke. Kan laste gratis demo versjon fra: http://www.namo.com/downloads/. Krever da også et ftp program for opplasting til server. En enklere måte er www.home.no som har gratis domeneplass hvor du lager en enkel hjemmeside der å da som straks er tilgjengelig. Uansett valg lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå