Ingebjørg Skrevet 14. august 2019 #1 Del Skrevet 14. august 2019 Hei jeg har kjøpt ny leilighet, og har lyst å bytte ut et litt upraktisk skap med noen store skuffer, og en benk som går over disse og vaskemaskin (vegg til vegg). Men det er jo så dyrt!! Men Ikea kjøkkenmoduler er jo perfekte. Både brede og dype, og lette å montere benk på. Noen som har forsøkt å ha disse skapene på bad? Pleier ikke å ha veldig varmt bad, og er én person som tar en rask dusj om morgenen. Så er ikke et bad som er konstant fuktig. Krysser fingrene for at noen har testet, med vellykket resultat 😊 (Evt noen som kan skrote ideen for meg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missy_miss Skrevet 14. august 2019 #2 Del Skrevet 14. august 2019 Jeg har 4 60x80 benkeskap på veggen på badet og det funker som fjell. Det er innbyggingsskap for ovn så de blir ikke for tette heller. En venninne har kjøkkenskap som hun har lagt benkeplate på og det er ingen skader etter 4 år. Men man må være obs på at for mye fukt kan ødelegge skapene så det må være godt med lufting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 14. august 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 14. august 2019 Takk! Var det jeg håpet på! Det blir jo mange tusen billigere enn vanlig baderomsinnredning 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #4 Del Skrevet 14. august 2019 Jeg har baderomsinnredning fra ikea og det fikk fort fuktskader for å si det på den måten. Tror det spiller ingen trille om du henger opp kjøkkenskap. Anonymkode: 445f6...c9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #5 Del Skrevet 14. august 2019 Jeg hadde det i forrige leilighet. Funket utmerket Anonymkode: 57d9c...049 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #6 Del Skrevet 14. august 2019 Vi har, har fungert fint. Anonymkode: 5416f...9b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå