AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #1 Skrevet 14. august 2019 Hei, jeg har ikke gyldig pass. Har vanligvis brukt bankkort som legitimasjon fordi jeg har bilde på det,så det er bra, men jeg har ikkke førerkort så jeg kan ikke bruke det. Nå er det sånn at jeg har mista bankkortet, og da ordna vi det slik at jeg overførte penger til vennina mi så bruker vi hennes bankkort i morgen. men jeg har jo ikke noe bevis? er det noe annet bevis jeg kan bruke? Jeg har mange gamle bankkort, og de er sånn sett gyldige siden jeg bytter ut bankkort engang i måneden, fungerer det å bruke noen av de gamle bankkor som bevis? Anonymkode: bf6d6...abf
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #3 Skrevet 14. august 2019 14 minutter siden, AnonymBruker said: Hei, jeg har ikke gyldig pass. Har vanligvis brukt bankkort som legitimasjon fordi jeg har bilde på det,så det er bra, men jeg har ikkke førerkort så jeg kan ikke bruke det. Nå er det sånn at jeg har mista bankkortet, og da ordna vi det slik at jeg overførte penger til vennina mi så bruker vi hennes bankkort i morgen. men jeg har jo ikke noe bevis? er det noe annet bevis jeg kan bruke? Jeg har mange gamle bankkort, og de er sånn sett gyldige siden jeg bytter ut bankkort engang i måneden, fungerer det å bruke noen av de gamle bankkor som bevis? Anonymkode: bf6d6...abf Hvilken bank er det som gir ut kort mef bilde i den frekvensen? Anonymkode: 55f6f...21e
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #4 Skrevet 14. august 2019 Det eneste som er gyldig legitimasjon for nordmenn i utlandet er gyldig pass, bankkort og førerkort kan ikke brukes som legitimasjon. Anonymkode: 8b253...5a6
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #5 Skrevet 14. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei, jeg har ikke gyldig pass. Har vanligvis brukt bankkort som legitimasjon fordi jeg har bilde på det,så det er bra, men jeg har ikkke førerkort så jeg kan ikke bruke det. Nå er det sånn at jeg har mista bankkortet, og da ordna vi det slik at jeg overførte penger til vennina mi så bruker vi hennes bankkort i morgen. men jeg har jo ikke noe bevis? er det noe annet bevis jeg kan bruke? Jeg har mange gamle bankkort, og de er sånn sett gyldige siden jeg bytter ut bankkort engang i måneden, fungerer det å bruke noen av de gamle bankkor som bevis? Anonymkode: bf6d6...abf Du bytter ut bankkort en gang i måneden? Hvorfor? Anonymkode: 42727...d90
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #6 Skrevet 14. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det eneste som er gyldig legitimasjon for nordmenn i utlandet er gyldig pass, bankkort og førerkort kan ikke brukes som legitimasjon. Anonymkode: 8b253...5a6 Jo, er ikke lenge siden jeg var i sverige og bankkort er gyldig! Anonymkode: bf6d6...abf
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #7 Skrevet 14. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du bytter ut bankkort en gang i måneden? Hvorfor? Anonymkode: 42727...d90 ts: fordi eg mister dem. Jeg trenger svar på mitt spm. Jeg har mange bankkort hjemme. Har et bankort jeg kan bruke men det kan jeg ikke handle med siden jeg har erstattet det med et nyttt kort ( det nye korrtet har jeg mistet), så kan jeg bruke det gamle som legitimasjon? Anonymkode: bf6d6...abf
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #8 Skrevet 14. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ts: fordi eg mister dem. Jeg trenger svar på mitt spm. Jeg har mange bankkort hjemme. Har et bankort jeg kan bruke men det kan jeg ikke handle med siden jeg har erstattet det med et nyttt kort ( det nye korrtet har jeg mistet), så kan jeg bruke det gamle som legitimasjon? Anonymkode: bf6d6...abf Du mister bankkort en gang i måneden? Wow. Hvordan får du det til? Anonymkode: 42727...d90
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. august 2019 #9 Skrevet 14. august 2019 Pass er det eneste som er 100% gyldig.
The Kitten Skrevet 14. august 2019 #10 Skrevet 14. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ts: fordi eg mister dem. Jeg trenger svar på mitt spm. Jeg har mange bankkort hjemme. Har et bankort jeg kan bruke men det kan jeg ikke handle med siden jeg har erstattet det med et nyttt kort ( det nye korrtet har jeg mistet), så kan jeg bruke det gamle som legitimasjon? Anonymkode: bf6d6...abf Du har fått svar. Kun pass er gyldig legitimasjon i utlandet.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #11 Skrevet 14. august 2019 Akkurat nå, The Kitten skrev: Du har fått svar. Kun pass er gyldig legitimasjon i utlandet. Det passet har hun nok mistet... Anonymkode: 42727...d90 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #12 Skrevet 14. august 2019 1 minutt siden, The Kitten skrev: Du har fått svar. Kun pass er gyldig legitimasjon i utlandet. Ts: nei, det holder med bankkort om du skal til sverige! søk opp på båtsidene. Har akkurat vært der for en mned siden og jeg viste bankkort fram og tilbake!! det er gyldig så lenge det er bilde og personnumer på bankkort....pliss, svar meg på spm... Anonymkode: bf6d6...abf
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #13 Skrevet 14. august 2019 Tatt turen flere ganger. Det holder med gyldig bankkort med bilde. Du sier du har flere som ikke gått ut på dato, men de er vel egentlig ikke gyldige om du har erstattet de? Da er de vel sperret? Anonymkode: 977e3...5d4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #14 Skrevet 14. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, er ikke lenge siden jeg var i sverige og bankkort er gyldig! Anonymkode: bf6d6...abf At noen i Sverige har godtatt bankkortet ditt som legitimasjon betyr ikke at det er gyldig legitimasjon, hvorfor har du gamle bankkort hvis du mister dem?. Gamle bankkort er ikke gyldige og de skal destrueres når du får nytt, det å ha gamle bankkort liggende er en fin måte å bli svindlet på eller bli utsatt for identitettyveri. Anonymkode: 8b253...5a6
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #15 Skrevet 14. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tatt turen flere ganger. Det holder med gyldig bankkort med bilde. Du sier du har flere som ikke gått ut på dato, men de er vel egentlig ikke gyldige om du har erstattet de? Da er de vel sperret? Anonymkode: 977e3...5d4 Ts_ Nei, jeg vet ikke. Man kan ikke bruke dem - fordi de er erstattet. Har aldri sperra noen bannkort.Men det er vel gyldig legitimasjon allikevel, selvom at det ikke fungerer å bruke de, jeg tenkte siden datoen på bannkorttet er gyldig..eller? Har de noen metoder hvor de skanner bankorta eller bare ser de på de? sist jeg var i sverige bare så de på bildet på bankortet også var det helt greit, men gangen før når jeg var der så hadde de sånn greie de skanna bankorta med og den maskinen kan vel se at de egentlgi ikke er gyldige? Jeg bare vil så til sverige i morgen, turen er bestilt o betalt men finner ikke bankkortet mitt... Anonymkode: bf6d6...abf
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #16 Skrevet 14. august 2019 Det er jo bare å prøve. Enten blir kortet akseptert eller ikke. Anonymkode: 12ac3...aaa
The Kitten Skrevet 14. august 2019 #17 Skrevet 14. august 2019 Tror ikke det er vits i å svare TS.Hun har tydeligvis veldig tungt for det. 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #18 Skrevet 14. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts_ Nei, jeg vet ikke. Man kan ikke bruke dem - fordi de er erstattet. Har aldri sperra noen bannkort.Men det er vel gyldig legitimasjon allikevel, selvom at det ikke fungerer å bruke de, jeg tenkte siden datoen på bannkorttet er gyldig..eller? Har de noen metoder hvor de skanner bankorta eller bare ser de på de? sist jeg var i sverige bare så de på bildet på bankortet også var det helt greit, men gangen før når jeg var der så hadde de sånn greie de skanna bankorta med og den maskinen kan vel se at de egentlgi ikke er gyldige? Jeg bare vil så til sverige i morgen, turen er bestilt o betalt men finner ikke bankkortet mitt... Anonymkode: bf6d6...abf Så lenge det er gyldig i forhold til dato, så kan du bruke det som legitimasjon. Anonymkode: 59c90...e09 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #19 Skrevet 14. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo bare å prøve. Enten blir kortet akseptert eller ikke. Anonymkode: 12ac3...aaa 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge det er gyldig i forhold til dato, så kan du bruke det som legitimasjon. Anonymkode: 59c90...e09 Ts: jobber du på båten og vet dette? Anonymkode: bf6d6...abf
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #20 Skrevet 14. august 2019 Akkurat nå, The Kitten skrev: Tror ikke det er vits i å svare TS.Hun har tydeligvis veldig tungt for det. Føler nesten som jeg skal gi henne råd om å bruke studentbevis... Er bare redd hun tar det alvorlig... Anonymkode: 42727...d90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå