AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #1 Del Skrevet 14. august 2019 Huff fant ut om dette uttrykket idag. Som står for fat Upper pubic area. Fikk dette etter jeg ble diger i svangerskapet og et stygg ks snitt så huden henger over. Jeg er så flau og det ødelegger sex livet mitt. Nekter å ha sex eller vise meg nsken / i trange klær. Jeg vet ikke om det er mulig menn vil like meg? Vil jeg bli glad i meg selv eller må jeg operere meg selv? det tar på psysisk Anonymkode: afde6...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 14. august 2019 #2 Del Skrevet 14. august 2019 Du må i hvert fall ikke finne på å operere deg selv. Overlat det til en kirurg. Jeg tror ikke menn flest vil bli skremt av kroppen din. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #3 Del Skrevet 14. august 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Huff fant ut om dette uttrykket idag. Som står for fat Upper pubic area. Fikk dette etter jeg ble diger i svangerskapet og et stygg ks snitt så huden henger over. Jeg er så flau og det ødelegger sex livet mitt. Nekter å ha sex eller vise meg nsken / i trange klær. Jeg vet ikke om det er mulig menn vil like meg? Vil jeg bli glad i meg selv eller må jeg operere meg selv? det tar på psysisk Anonymkode: afde6...0ea Jammen bra du fant et fancy ord på det. Snakk m i-lands problem 😳 er du et godt menneske? Eller vurderer du andre mennesker utifra glandsbildefaktor? Overfladisk not......🤮 Anonymkode: a19e3...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå