Gjest Brunette89 Skrevet 14. august 2019 #1 Skrevet 14. august 2019 (endret) Jeg opererte nesa på torsdag , fikk idag feber 😭 dette kom umiddelbart etter at jeg overanstrengte meg litt mer enn det som kanskje er anbefalt ? ( bytta på senga å støvsugde, hadde pause mellom ) har ikke vondt eller verk der det er operert . Skal på etterkontroll hos kirurgen i morgen , kan jeg vente ? Burde jeg bekymre meg ? Endret 14. august 2019 av Brunette89
Gjest Brunette89 Skrevet 14. august 2019 #2 Skrevet 14. august 2019 Kan også nevne at jeg fikk veldig hjertebank samtidig ( varierer mellom 94- 100 slag i minuttet )
Djungelvrål Skrevet 14. august 2019 #3 Skrevet 14. august 2019 Ring legevakta med en gang, kan være symptomer på infeksjon!
Gjest Brunette89 Skrevet 14. august 2019 #4 Skrevet 14. august 2019 1 minutt siden, SupaWoman skrev: Ring legevakta med en gang, kan være symptomer på infeksjon! Tar fire tabletter antibiotika mot infeksjon om dagen , burde ikke det hjelpe ?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #5 Skrevet 14. august 2019 3 timer siden, Brunette89 skrev: Jeg opererte nesa på torsdag , fikk idag feber 😭 dette kom umiddelbart etter at jeg overanstrengte meg litt mer enn det som kanskje er anbefalt ? ( bytta på senga å støvsugde, hadde pause mellom ) har ikke vondt eller verk der det er operert . Skal på etterkontroll hos kirurgen i morgen , kan jeg vente ? Burde jeg bekymre meg ? Ring legevakten og forhør deg. Anonymkode: 98b51...76d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå