AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #1 Skrevet 14. august 2019 Jeg er tynn med ekstra fett på magen dessverre. Vet ikke hvorfor alt fettet samler seg der, men er veldig irriterende! Hvorfor vil ikke fettet samle seg på andre plasser på kroppen? Jeg prøvd magetrenning lenge, men hjelper ikke. Jeg vil ikke gå ned i vekt, er tynn nok som jeg er Vet nå det ikke går an å punktslanke seg, men hva gjør jeg da? Fettsuging?? Eksen min sa at han ikke likte jeg hadde magefett og det var ekkelt, så det har satt sine spor 😕 Må hele tiden gå med vide overdeler for å skjule magefettet. Jeg har et sunt kosthold og spiser nesten aldri snop, sjokolade og lite junkfood. Drikker heller ikke brus Noen tips? Anonymkode: 5a6d4...b19
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #2 Skrevet 14. august 2019 Hvis du spiser sunt og trener så behøver du ikke tenke på det. At eksen din sa noe sånt til deg betyr at det er bra du er kvitt han. Anonymkode: 4f190...a87 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #3 Skrevet 14. august 2019 Eksen din drev med psykisk mishandling, så jeg tror ikke du skal la det tynge deg som om det var en sannhet. Du kan ikke bli kvitt magefettet uten å gå mye ned i vekt ellers - jeg har selv den type kroppsform. Eneste løsning er fettsuging, men det vil jeg jo ikke anbefale. Det er både kostbart og risikabelt, men studier viser at fettet kommer tilbake. Ikke nødvendigvis akkurat der du har fettsugd, men andre (og ikke nødvendigvis flatterende) plasser. Anonymkode: ba2d9...3de 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #4 Skrevet 14. august 2019 Jeg har også kropp med eplefasong, og fettet samler seg på magen. De som har hjulpet meg er treningsrokkering. Ved hjelp av den har jeg minket 10 cm rundt midjen, uten å gå ned i vekt. Anonymkode: 13338...ab3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #5 Skrevet 14. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Eksen din drev med psykisk mishandling, så jeg tror ikke du skal la det tynge deg som om det var en sannhet. Du kan ikke bli kvitt magefettet uten å gå mye ned i vekt ellers - jeg har selv den type kroppsform. Eneste løsning er fettsuging, men det vil jeg jo ikke anbefale. Det er både kostbart og risikabelt, men studier viser at fettet kommer tilbake. Ikke nødvendigvis akkurat der du har fettsugd, men andre (og ikke nødvendigvis flatterende) plasser. Anonymkode: ba2d9...3de Jeg har vurdert fettsuging, da jeg føler ingenting hjelper. Magefettet plager meg veldig. Vil så gjerne ha flat mage. Må jo si at en fettsuging er veldig drastisk og kostbart. Magen passer ikke til kroppen min, siden jeg er veldig tynn. Som sagt, det plager meg veldig Ts Anonymkode: 5a6d4...b19
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #6 Skrevet 14. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du spiser sunt og trener så behøver du ikke tenke på det. At eksen din sa noe sånt til deg betyr at det er bra du er kvitt han. Anonymkode: 4f190...a87 Jeg spiser sunt og trener, men det hjelper jo ikke. Magen min blir ikke noe mindre av den grunn Anonymkode: 5a6d4...b19
Djungelvrål Skrevet 14. august 2019 #7 Skrevet 14. august 2019 Jeg hadde en bmi på 18 for noen år siden og var ganske tynn, likevel hadde jeg en del fett på magen. Noen må nok bli skraptynne om de skal bli kvitt fettdepoene sine
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #8 Skrevet 14. august 2019 Jogging, og motbakkeintervaller. Trening av magemusklene gir bare større muskler for meg. Variert løpetrening strammer opp. Anonymkode: 72c15...332 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #9 Skrevet 14. august 2019 Har samme problemet. Har gitt opp å slanke det bort, for det forsvinner ikke før jeg er så tynn at jeg ser ut som en krigsfange i ansiktet, og det er mye verre... Anonymkode: 57848...8a3 2
exictence Skrevet 14. august 2019 #10 Skrevet 14. august 2019 Har du god og regelmessig fordøyelse? Det er viktig.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #11 Skrevet 14. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jogging, og motbakkeintervaller. Trening av magemusklene gir bare større muskler for meg. Variert løpetrening strammer opp. Anonymkode: 72c15...332 Jogging hjelper heller ikke. Har prøvd løpetrening lenge, men gjorde ingenting Jeg tror siste utvei er fettsuging. Men det er veldig dyrt og redd for komplikasjoner. Jeg bare hater fleskemagen min 😬 føler "alle" som er like tynne som meg har flate mager. Det er noe herk. Synes det er litt flaut å være tynn, men ha ekstra fett på magen. Dette er ikke noe jeg bare må godta og tenke sånn er det. Magen har plaget meg lenge Ts Anonymkode: 5a6d4...b19
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #12 Skrevet 14. august 2019 2 timer siden, exictence skrev: Har du god og regelmessig fordøyelse? Det er viktig. Ja jeg tror det 🙂 Anonymkode: 5a6d4...b19
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #13 Skrevet 14. august 2019 Mine forslag er: finn en form for trening som du liker. Noe som er gøy og ikke føles som ork. For meg ble det pole dance 💕 trener hele kroppen mens jeg har det gøy og lærer nye ting. Samtidig trener det koordinasjon, gir bedre holdning, jeg lærer å danse, øker kroppsbevissthet og selvbildet. Har prøvd å trene på senter osv før, men har ikke fungert. Er så deilig å komme i god form uten å føle man må tvinge seg selv på trening 😁👍🏼 Tren kjerne!!! Det vil stramme opp magen din og det fettet vil ikke føles så «fettete» ut mer, hvis du skjønner hva jeg mener 😂 det vil også bedre holdningen din, noe som også kan være årsak til at magen er bulkete. yoga for eksempel er veldig bra form for trening 🙂 Ha et sunt og variert kosthold. Behøver ikke være super strikt, men pass iallfall på mengdene ikke overspis på drittmat jeg er ingen ekspert, men tror på at det er viktig at man kan leve med den livsstilen man velger. At man ikke begrenser det til å trene hardt og spise ekstremt riktig i en periode, men at man legger en plan man kan leve med på sikt Anonymkode: 1ae20...fa2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #14 Skrevet 14. august 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jogging, og motbakkeintervaller. Trening av magemusklene gir bare større muskler for meg. Variert løpetrening strammer opp. Anonymkode: 72c15...332 Signerer denne. Da jeg begynte å løpe i terreng så ble jeg overrasket over hvor markerte muskler i beina, og flatere mage jeg fikk. Det var aldri målet, målet var å bli sprek og få god kondis, men dette er et fint bonus. Det er ikke alltid tung styrketrening som må til. Anonymkode: 6a9f0...7cd 1
Mt3 Skrevet 14. august 2019 #15 Skrevet 14. august 2019 Vet en eldre herremann som påstod at han holdt magefett/pondus i sjakk ved å ta på ett bredt belte som han strammet sånn passe, så det var greit å ha på. Kan jo være noe i det, for min mage er i hvertfall mye strammere der buksen strammer hele dagen. Så det kunne jo vært mulig å prøve med noe slags hold inn/korsett/bredt belte.Ellers var tipset om rockering bra.
Gjest WhisperingWind Skrevet 14. august 2019 #16 Skrevet 14. august 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er tynn med ekstra fett på magen dessverre. Vet ikke hvorfor alt fettet samler seg der, men er veldig irriterende! Hvorfor vil ikke fettet samle seg på andre plasser på kroppen? Jeg prøvd magetrenning lenge, men hjelper ikke. Jeg vil ikke gå ned i vekt, er tynn nok som jeg er Vet nå det ikke går an å punktslanke seg, men hva gjør jeg da? Fettsuging?? Eksen min sa at han ikke likte jeg hadde magefett og det var ekkelt, så det har satt sine spor 😕 Må hele tiden gå med vide overdeler for å skjule magefettet. Jeg har et sunt kosthold og spiser nesten aldri snop, sjokolade og lite junkfood. Drikker heller ikke brus Noen tips? Anonymkode: 5a6d4...b19 For det første. En mann som hadde sagt at noe på kroppen min var ekkelt hadde jeg dumpet på flekken! Hva faen? Er du tynn og har fett på magen så tenker jeg at du er tynnfeit, altså at du har lite muskelmasse. Mer mat og tung styrke så tenker jeg at du vil se resultater innen 3 mnd. Ps: dump den idioten. En kjæreste skal elske deg uansett og løfte deg opp og få deg til å føle deg vakker uansett hvordan du ser ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå