Martha Stewart Skrevet 11. mai 2005 #1 Skrevet 11. mai 2005 Jeg har kjøpt et tradisjonelt, 2 meter langt tyllslør og lurer på hvordan jeg skal få glattet det ut like før bruk. Det er ikke aktuelt å la brudekjolesalongen steame det, for da vil det likevel bli krøllete igjen på turen fra Bergen (hvor salongen er) til Oslo. Lurer på om jeg kan legge et vått klede over sløret på strykebordet og så glatte over dette klede med strykejern?
TeddyToria Skrevet 11. mai 2005 #2 Skrevet 11. mai 2005 La det henge, om du hra muligheten til det...og ta det gjerne med deg inn på badet når du dusjer, så blir det dampet der!
Miori Skrevet 11. mai 2005 #3 Skrevet 11. mai 2005 La det henge' date=' om du hra muligheten til det...og ta det gjerne med deg inn på badet når du dusjer, så blir det dampet der! [/quote'] Fungerer utrolig bra... Og det blir slett!!
Augustbrud02 Skrevet 12. mai 2005 #5 Skrevet 12. mai 2005 Jeg strøyk også på mitt, med vått klede over og ved svak varme.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #6 Skrevet 12. mai 2005 Jeg kjøpte slør hos Somaras og hun sa hun strøk alle slørene, og at alle slør fra henne tålte å vaskes og dampstrykes. Sikkert en sikker kvalitet for det gikk kjempefint for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå