Gjest gjest 0 Skrevet 11. mai 2005 #1 Skrevet 11. mai 2005 Jeg har fått et Dlink Airplus Xtree G Dwl G650 kort, men jeg mangler alt av maskinvare. Hvordan skal jeg installere dette?`Maskinen min finner det ikke når jeg søker etter det og jeg finner ikke driver på internett... Jeg er litt utålmodig... Noen som kan hjelpe? Pam
Gjest Devil's Spawn Skrevet 11. mai 2005 #2 Skrevet 11. mai 2005 http://support.dlink.com/products/view.asp...d=DWL-G650_revB
Gjest gjest 0 Skrevet 12. mai 2005 #3 Skrevet 12. mai 2005 Takk for link! Men nå har jeg installert driverne men maskinen finner ikke kortet uansett hva jeg gjør... Noen tips? Pam
Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. mai 2005 #4 Skrevet 12. mai 2005 Hvor står det at den ikke finner kortet? Hvor mange nettverkstilkoblinger står det at du har? (Det kan du finne under kontrollpanel - nettverktilkoblinger).
Gjest gjest 0 Skrevet 12. mai 2005 #5 Skrevet 12. mai 2005 Det står at jeg har to nettverkstilkoblinger: lokal og 1394 tilkobling... Jeg får opp programvare ikonet til kortet nederst til høyre med et kryss over og eneste alternativ når jeg klikker på det er Exit Pam
Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. mai 2005 #6 Skrevet 12. mai 2005 1394 er firewire, så du har nok bare det "vanlige" nettverkskortet, og driverne er nok ikke installert. Jeg regner med at du lastet ned driver. Jeg lastet ned driver-filen og zippet den opp. Der så jeg at det lå en mappe som het "Driver". Ta ut og inn nettverkskortet igjen, da kommer det forhåpentligvis en veiviser opp. Følg den og henvis til Driver-mappen når den spør om hvor den skal søke etter drivere.
Gjest gjest 0 Skrevet 12. mai 2005 #7 Skrevet 12. mai 2005 Nå har jeg endelig fått fiksa det, jeg måtte avinnstallere og innstallere på nytt så gikk det bra! Så nå surfer jeg trådløst! Takk for hjelpen! Pam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå