AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #1 Skrevet 14. august 2019 Første barnebarnet og hun er den eneste som ikke har bidratt med noe verken før, eller etter graviditet. Hun har ikke vært engasjert, interessert, eller noe. (Hun drikker en del) Barnet har ikke fått så mye som en body eller en bamse! Hun er gjerrig, og bruker alle penger på utseendet og seg SELV! Liker henne ikke fra før, men det virker som hun «straffer meg» med å ikke gi barnet noe som helst. Har spurt henne tidligere om hun var interessert i å hjelpe oss men ble hatet i ettertid og utestengt osv. Hun har visst prøvd å få samboer til å gå ifra meg, men samboer har gjennomskuet hennes sykelige sjalusi og bitterhet og derfor endelig tatt litt avstand fra heksa. Hun kan strikke men har ikke orker å strikke et par sokker til barnet en gang:( Beklager, men jeg er skuffet over henne. Hun har virkelig ingen interesse av å gi, kjøpe noe fint, eller skjemme barnebarnet sitt litt bort. Synes det er veldig smålig og merkelig av henne.. Hun har god råd, da hun har fått leilighet av foreldrene sine så all gjeld er nedbetalt så skjønner ikke hva som er problemet! Vi er nyetablert med hus, oppussing, og huslån opp til ørene! Økonomien har vært veldig tøff og dette har hm visst om. Mine foreldre har heller ikke gitt mye, men de har i det minste spandert en stelleveske til meg som jeg ønsket meg, og det hjalp mye. Jeg ble overlykkelig over dette, og har takket de sikkert 100 ganger for dette😁 Jeg følte meg så sett å satt pris på etterpå, og jeg ble veldig veldig glad❤️ Første barnebarnet på begge sidene, og svigermor forventer å sitte masse barnevakt etter å ikke ha engasjert seg et sekund i graviditeten eller tiden etter. Nå er hun veldig opptatt av å late som, da spesielt på sosiale medier. Ønsker å nekte henne å legge ut bilder av jenta på Facebook da jeg og samboer ikke ønsker å dele bilder av barnet vårt til alle. Men vet ikke hvordan vi skal ta det opp med henne! Hun skal vite at vi setter reglene , og ikke henne! Beklager, men misliker henne veldig sterkt! Ønsker minst mulig kontakt med henne. Flere i familien har reagert på henne.. Anonymkode: afea3...891 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 Populært innlegg #2 Skrevet 14. august 2019 Hvor mange tråder skal du starte om dette? Anonymkode: 82917...2a3 85
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #3 Skrevet 14. august 2019 Enda en tråd om dette...! Anonymkode: 04c01...52c 27
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #4 Skrevet 14. august 2019 Jenta kom til verden for 2 uker siden, og hun har ikke vært interessert👍 Er det rart jeg er skuffet? Jeg misliker henne bare mer å mer.. Anonymkode: afea3...891 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #5 Skrevet 14. august 2019 Ehm, let it go...let it go... Virkelig, folk må da selv få velge hvor engasjerte eller ikke de skal være med barnas avkom? Man kan ikke kreve engasjerte besteforeldre. Dropp kontakt så slipper du å irritere deg. Kanskje endrer hun seg med tiden, kanskje ikke. Anonymkode: 8158d...569 12
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #6 Skrevet 14. august 2019 Get.over.it!!!! Anonymkode: 324ce...3ee 7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #7 Skrevet 14. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jenta kom til verden for 2 uker siden, og hun har ikke vært interessert👍 Er det rart jeg er skuffet? Jeg misliker henne bare mer å mer.. Anonymkode: afea3...891 Det er to uker siden? På det du skriver så virker det som om det er flere år siden siden hun aldri har bidratt med noe. SKjerp deg. Svigermor har ikke fått barn, det er det du som har. Det er lov å være litt skuffa, men ikke sånn som holder på. Har du dårlig råd er det mye pent brukt på finn. Gi svigermor litt tid. Anonymkode: b145c...f41 35
Gjest Dævendøtte Skrevet 14. august 2019 #9 Skrevet 14. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jenta kom til verden for 2 uker siden, og hun har ikke vært interessert👍 Er det rart jeg er skuffet? Jeg misliker henne bare mer å mer.. Anonymkode: afea3...891 Dropp kontakten med henne da, hadde aldri giddet å bruke tid på noen som jeg misliker så sterkt som du gjør med svigermor. Lev ditt liv med de du er glad i og vil være sammen med.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #10 Skrevet 14. august 2019 Enda en tråd om dette? Ikke bry deg om henne. Pass på at hvis hun etterhvert kommer og ønsker å tilbringe tid med barnebarnet, så lar du dem være mest mulig sammen for barnets skyld. Ikke nekte henne å treffe barnet som hevn for at dere ikke fikk materielle ting av henne. Det går bare utover barnet. Det er lov å si at dere ikke kommer til å dele bilder av barnet i sosiale medier og da skal ingen andre gjøre det heller. Vel og merke hvis dere ikke skal, da. Hvis det bare er hun som ikke får lov er det rart. Anonymkode: 404ca...798 10
Cyndaquil Skrevet 14. august 2019 #11 Skrevet 14. august 2019 Hva vil du oppnå med å lage mage trodde om det samme? La det gå! 2
Gjest Lama_Drama Skrevet 14. august 2019 #12 Skrevet 14. august 2019 Vi svarer vel neppe noe annerledes nå en i alle de andre trådene du har startet.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #13 Skrevet 14. august 2019 Virker heller som det er du som er problemet, ikke svigermor. Anonymkode: 0311a...7da 21
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #14 Skrevet 14. august 2019 Du kan ikke forvente at alle skal bidra siden du valgte å sette en skriker unge til verden... Anonymkode: befb0...185 5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #15 Skrevet 14. august 2019 Du virker ikke helt frisk. Anonymkode: 0173e...df2 13
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #16 Skrevet 14. august 2019 Og hadde hun vært engasjert så hadde det nok vært galt det også..... Anonymkode: 66b8a...d6c 2
Blårose8 Skrevet 14. august 2019 #17 Skrevet 14. august 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: og svigermor forventer å sitte masse barnevakt etter å ikke ha engasjert seg et sekund i graviditeten eller tiden etter. Anonymkode: afea3...891 Er du klar over hvor heldige dere er som har besteforeldre som ønsker å tilbringe mye tid med barnebarnet ? Og så sitter du her og klager over at hun ikke engasjerer seg, fordi hun ikke har kjøpt noe? Du er så frekk! Du skal være glad for at hun ønsker å stille opp for barnet i form av kjærlighet og tilstedeværelse, skjerp deg! 24
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #18 Skrevet 14. august 2019 Jeg har svigerforeldre som er veldig engasjerte i babyen, men da lille var to uker hadde de knapt nok vært innom enda og vi hadde ikke fått noe som helst. Anonymkode: deab3...181 7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #19 Skrevet 14. august 2019 Samboeren din har begynt å ta din side og tatt avstand fra moren. Flere andre synes hun oppfører seg urimelig og er enige med deg. Dere har en to uker gammel baby som sannsynligvis har kjærlige og gode foreldre. Hva skal du med svigermor egentlig? Man MÅ ikke ha kontakt med alle slektninger, spesielt ikke dersom de virker 0% interessert og oppfører seg dårlig. Bare la det ligge og fokuser på den familien du har skapt med samboeren din. Livet er alt for kort til å gå og bære nag fordi noen misliker en og oppfører seg deretter. Jeg er enig i at hun ikke er drømmesvigermoren eller bestemoren, men det kan du jo ikke forandre. Selv om du skriver 100 tråder til her inne, så kommer ikke svigermor til å troppe opp på døren med dyre babyting og hjemmestrikkede klær til den lille. Dersom hun er på KG og kjenner seg igjen, kommer hun nok bare til å bli enda kjipere mot deg. Du trenger ikke henne, og det må du begynne å fokusere på snart! Anonymkode: aad21...c30 5
vintage Skrevet 14. august 2019 #20 Skrevet 14. august 2019 Klarer du å nyte det å ha blitt mor, eller tar svigermor alt fokuset ditt? 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå