Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Begynner å bli småfornøyd med håret mitt (faktisk!), men synes det er for "fluffy". Derfor vil jeg ha noe som tynger det litt ned, og som helst ikke er for dyrt. Har du tips? :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg har skulderlangt, tjukt hår i hele lengder og bruker Redkens Outshine for å dempe håret og gi glans. Er godt fornøyd med den. Trenger du noe kraftigere, kan du prøve Frizz Ease fra John Frieda. Bare vær obs på at den er full av silikon, slik at du bør bruke en skikkelig renseshampo iblant.

Gjest Gjesta
Skrevet

Takk for svar!

Hva ligger prisene på?

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Outshine koster snaut snaut 120 kroner på lookfantastic (+porto). Frizz ease husker jeg ikke prisen på, men tror den koster rundt hundrelappen (litt under?) på Vita etc.

Gjest hjalmarlover
Skrevet
Begynner å bli småfornøyd med håret mitt (faktisk!)' date=' men synes det er for "fluffy". Derfor vil jeg ha noe som tynger det litt ned, og som helst ikke er for dyrt. Har du tips? :roll:[/quote']

Du kan jo prøve:

Sebastian Anti frizz hair spray -den er god til å legge ned statisk hår som flyr alle veier og i tillegg demper den brus og gir glans(selv om jeg syns det er litt for lite-så jeg bruker glansspary i tellegg på kveldstid)

For å "tynge ned" det håret som flyr avgårde kan du bruke hårvoks. Ikke ta for mye for da blir håret lett veldig stivt og fett.(som noen skrev over er det lurt å bruke dyprensende shampo titt og ofte-eller skyld håret godt med eplecidereddik).Gode produkter er fra Body Shop, Redken og Define

Skrevet

Frisøren min har forbudt meg og venninna mi å bruke hårprodukter med silikon. De ødelegger håret, sier hun.

Jeg har lagt langt unna Define og denslags en stund, og håret er mye sunnere.

Så jeg ville styrt unna produkter med silikon. Der er så innmari unaturlig å ha i håret eller på kroppen.

Gjest Gjesta
Skrevet
Frisøren min har forbudt meg og venninna mi å bruke hårprodukter med silikon. De ødelegger håret, sier hun.

Jeg har lagt langt unna Define og denslags en stund, og håret er mye sunnere.

Så jeg ville styrt unna produkter med silikon. Der er så innmari unaturlig å ha i håret eller på kroppen.

Da må du i så fall holde deg langt unna både Redken, Kerastase, Joico, Sebastian, KMS osv, for alle disse seriene inneholder silikoner. Men det finnes gode og dårlige silikoner; de gode lar seg vaske ut av håret, mens de dårlige legger igjen et belegg som må fjernes med spesialprodukter.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Gode produkter er fra Body Shop' date= Redken og Define

Jeg ville hvertfall styrt unna Define. Selv får jeg sår i hodebunnen av stylingsproduktene deres fordi de inneholder så mye parfyme og tilsetningsstoffer, og jeg har ei venninne som begynte å miste hår av Define-serien. Kan godt hende de fungerer godt for mange, men de er utrolig sterke.

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Det er godt mulig hun gjorde...

Det var Define hårvoks jeg mente og ikke define produkter. Men hårvoksen er go`

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...