Heisann_hoppsann Skrevet 14. august 2019 #1 Skrevet 14. august 2019 Jeg syntes det er så vanskelig å finne klær i butikkene som har riktig farge, stoff og fasong. Så drømmen min hadde vært å få noen til å lage klær til meg som er akkurat som jeg vil ha dem. Før noen sier det, ja jeg kunne vel laget dem selv, men når jeg ikke kan sy en rett linje engang så er det bedre å gå til en profesjonell. Er det noen som vet hvor jeg kan finne en slik person (hva kaller man dem, designer, syerske, klesmaker .. )? Var veldig vanskelig å finne på nettet, for jeg vet ikke helt hva jeg skal søke på. Er det noen som har fått laget klær for seg før? Hvordan var opplevelsen med tanke på prosessen og pris?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #2 Skrevet 14. august 2019 Til privat bruk...? Anonymkode: 4c816...ccf
Heisann_hoppsann Skrevet 14. august 2019 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Til privat bruk...? Anonymkode: 4c816...ccf Kanskje dårlig ordvalg. Men altså få designet klær til meg privat, som jeg ikke skal selge videre (f.eks. at jeg er designer men trenger noen til å produsere).
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #5 Skrevet 14. august 2019 Har hørt at folk tar mål av seg selv og bestiller tøy via Etsy eller Ebay, og får øst-Europeiske syersker til å sy bukser og kjoler for dem. Anonymkode: dee50...7cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå