Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slutta på prevensjon 8 juli.  

Bortfallsblødning 18-22 juli, er det da en vanlig mensen?

Kan man ha eggløsning rett etter en bortfallsblødning?

28 juli hadde jeg brun utflod på papiret, eggløsningtegn eller festeblødning? 

Eller hadde jeg da vanlig eggløsning 6 august?

Anonymkode: 29627...e92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok bortfallsblødning du har hatt. Har hørt at de som slutter på pillen KAN bli lett gravid de første 2 ukene etter pilleslutt. Jeg husker ikke helt hvorfor dessverre. Jeg ville vært obs på utfloden for å se etter eggløsningsslim, og ellers ha sex hver 2-3 dag bare for å ha aksjer liggende om eggene plutselig våkner til liv. Veldig individuelt hvor raskt kroppen kommer seg, noen er i syklus med en gang mens andre bruker opptil 6 mnd. 

Anonymkode: f1417...922

Skrevet

Jeg kan legge til at når jeg slutta på pillen så fikk jeg bortfallsblødning 6 dager etterpå. Når jeg "slutta" å blø hadde jeg ca 4 dager av og på med brunt/lyserosa på papiret. Kan være kroppen som reagerer på å ikke få de ekstra hormonene etter mens. Er du nysgjerrig så kjøp en graviditetstest så slipper du å lure. 

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok bortfallsblødning du har hatt. Har hørt at de som slutter på pillen KAN bli lett gravid de første 2 ukene etter pilleslutt. Jeg husker ikke helt hvorfor dessverre. Jeg ville vært obs på utfloden for å se etter eggløsningsslim, og ellers ha sex hver 2-3 dag bare for å ha aksjer liggende om eggene plutselig våkner til liv. Veldig individuelt hvor raskt kroppen kommer seg, noen er i syklus med en gang mens andre bruker opptil 6 mnd. 

Har ikke gått på pilla mer enn et par måneder heller, så vet ikke hvor sterkt det ligger i kroppen på så kort tid. Før det har jeg ikke gått på noe på 4 år.

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan legge til at når jeg slutta på pillen så fikk jeg bortfallsblødning 6 dager etterpå. Når jeg "slutta" å blø hadde jeg ca 4 dager av og på med brunt/lyserosa på papiret. Kan være kroppen som reagerer på å ikke få de ekstra hormonene etter mens. Er du nysgjerrig så kjøp en graviditetstest så slipper du å lure. 

Har bestilt på nett så får vel de i neste uke 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...