AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #1 Skrevet 14. august 2019 Hei, jeg er bedt i 80`s party om to uker, har funnet kostyme. Men tenkte kanskje jeg hadde valgt litt feil med tanke på at det står at vi skal bruke 80 talls klær på festen. Jeg har valgt å kledd meg ut som Freddy Mercury. Burde jeg finne meg et annet kostyme? Musikkvideion er jo spilt inn på 80 tallet. Men usikker på om det kanskje blir feil i et 80`s party? Hva tenker dere? Anonymkode: 4a0d1...2bb
bopera Skrevet 14. august 2019 #2 Skrevet 14. august 2019 Hahaha! Kjør på..! Med bart og det hele, håper jeg? Tror jeg må huske på det kostymet til en annen gang. Musikkvideoen skal være en parodi av tv-serien "Coronation street", og mye av musikkvideoen refererer både tv-serien og andre tiår enn 80-tallet. Men miniskjørtet i skinn er jo veldig 80-talls, det er også bruken av rosa, og de store øredobbene, og jeg vil absolutt si det er innafor å bruke musikkvideoen som inspirasjon til et 80-tallsparty. Du kan kanskje bytte armbåndene til mange "bangles"(tynne armbånd), og ha øreringer(hoops)? Og så legge håret i sideskill med tupert lugg a la 80-tallet? Ellers syns jeg antrekket er relativt 80-talls. 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #3 Skrevet 14. august 2019 Takker for svar! Det blir bart og parykk, må skaffe meg store øredobber! Går også til innkjøp av høye hæler sko.. Anonymkode: 4a0d1...2bb
bopera Skrevet 14. august 2019 #4 Skrevet 14. august 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takker for svar! Det blir bart og parykk, må skaffe meg store øredobber! Går også til innkjøp av høye hæler sko.. Anonymkode: 4a0d1...2bb Nå husker jeg ikke helt hvilke sko Freddie Mercury har på i videoen, tror svarte. Men du slår ikke feil med høye, svarte hæler. Spesielt i denne høyden med spiss tå. Har arvet et titalls slike fra slekta:
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #5 Skrevet 14. august 2019 13 minutter siden, bopera skrev: Nå husker jeg ikke helt hvilke sko Freddie Mercury har på i videoen, tror svarte. Men du slår ikke feil med høye, svarte hæler. Spesielt i denne høyden med spiss tå. Har arvet et titalls slike fra slekta: De ser ut som en grei høyde, blir jo litt alkohol, også er jeg ikke vandt med å gå i høye heler, så kan jo ikke snuble rundt som en tosken Anonymkode: 4a0d1...2bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå