lady90 Skrevet 14. august 2019 #1 Del Skrevet 14. august 2019 Vi har et nytt bad med grå store fliser og 4 downlights i taket. Det skulle opprinnelig vært 6, men elektriker gjorde en feil. Har et stort badeskap med speil over vasken som har lysrør på toppen som lyser nedover. Problemet er at det er utrolig dårlig lys, og det skyldes ikke lysrøret, for det i seg selv skal ha mer enn nok lys. Det har noe med de grå veggene å gjøre og måten lyset reflekteres på. Jeg ser nemlig meg selv med store skygger i ansiktet i speilet og det gjør at jeg bl.a. ikke ser uønskede hår osv. Noen som har forslag til hva som kan gjøres? Er det å montere et par downlights til løsningen? Eller vil problemet bli det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 14. august 2019 #2 Del Skrevet 14. august 2019 Du bør ha lys fra sidene også. Det hjelper mye. Håper at dere ikke bare godtok at elektrikeren gjorde feil? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lady90 Skrevet 14. august 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 14. august 2019 24 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Du bør ha lys fra sidene også. Det hjelper mye. Håper at dere ikke bare godtok at elektrikeren gjorde feil? Vi fikk 6 downlights på vaskerommet istedet men ble ikke fakturert. Trodde ikke det skulle ha så mye så si før vi etterhvert oppdaget at det gjorde det. Hva slags lys fra siden da? Er inntil en vegg på ene siden og på andre siden er det en glassvegg til badekaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 14. august 2019 #4 Del Skrevet 14. august 2019 Sett opp et sminkespeil som kan trekkes ut ved siden av speilet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 14. august 2019 #5 Del Skrevet 14. august 2019 55 minutter siden, lady90 skrev: Vi fikk 6 downlights på vaskerommet istedet men ble ikke fakturert. Trodde ikke det skulle ha så mye så si før vi etterhvert oppdaget at det gjorde det. Hva slags lys fra siden da? Er inntil en vegg på ene siden og på andre siden er det en glassvegg til badekaret Du kan sette opp lys/lysrør som går nedover ved siden av speilet. Eller få speil hvor dette er integrert. Det går også an å sette opp lamper på hver side. Har ikke full oversikt, så kan ikke gi deg noen linker nå. Men har ihvertfall sett at andre har det. Selv har jeg fire downlights i tak, lysrør over speil og to vanlige lamper ved siden. Det fungerer fint. Var slik da jeg flyttet inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå