Gå til innhold

vil ikke egget slippe? og for kort lutealfase?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starter bare med å fortelle at jeg var nylig gravid på første pp, men mistet i SA.

Har tatt EL tester de siste syklusene og har hatt EL på dag 16-17. Lutealfasen er rundt 11 dager, er det alt for lite? leser på nett at den bør være rundt 12-14. 

Nå er jeg på dag 17 i syklusen, og fra i går ettermiddag har EL testene vært bort i mot positiv. Tidligere har kontrollstreken vært mye sterkere. Har altså målt tre ganger, sist i dag. og kontrollstreken blir ikke sterkere? Den er langt mer synlig en bare for to dager siden. 

testen til v er fra i går, h i dag tidlig 

9FD902FE-6CE7-494E-9E3B-14B19B1D0652.jpeg

Anonymkode: 9aeaa...984

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan være at egget ikke har sluppet enda. Vil anbefale deg å tempe, da vet du sikkert når egget slipper! Lutealfasten er noe kort, men fortsatt innenfor normalen, som er 10-15 dager :) 

Skrevet

Luthealfasen regnes ikke som «for kort» for den er under 10 dager, så den er ikke noe stress😄

Mine pleier å øke jevnt før jeg får sterk positiv, så tenker du er veldig nærme med tanke på testene her, tror nok du vil ha positiv test i morgen eller i overimorgen🙌🏻

Anonymkode: 1be01...007

Skrevet

TS her! 

Jaggu hadde dere rett, EL kom i går 😄 da får vi håper det går veien igjen denne PP! 

Anonymkode: 9aeaa...984

Skrevet

Jeg har alltid hatt lutealfase på 10-11 dager. Blitt gravid uten problem 😄

så bra at el kom forresten 😄👏🏼

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lutealfase på 9-10 dager og ble raskt gravid :) Lykke til! 🤞

Anonymkode: cb6bc...6d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...