AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #1 Skrevet 14. august 2019 Hva er tanken bak dette? I dag da jeg fulgte 6-åringen til AKS kom det en jevnaldrende gutt bak oss i følge med sin mamma. Denne gutten begynte så å kommentere sekken til 6-åringen min, og sa blant annet at «den sekken var stygg» og «sånn sekk er ikke noe kult». 6-åringen min ble kjempelei seg og jeg ventet på at mammaen skulle fortelle denne gutten at sånn snakker man ikke til andre. Men neida. Hun bare så på meg og 6-åringen og gikk videre. Jeg endte opp med å måtte fortelle sønnen hennes at sånn oppfører man seg ikke. At unger sier mye dumt til hverandre er én ting, men jeg blir faktisk ganske sjokkert over at det finnes foreldre der ute som lar ungene holde på sånn. Det finnes garantert flere som henne og jeg lurer på hva i alle dager som går gjennom hodet på dem/dere som syntes dette er OK? Anonymkode: dd761...5cb
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #2 Skrevet 14. august 2019 Tror ikke det finnes så mange foreldre som ikke hadde sagt noe i en sånn situasjon, tror derfor ikke du får noen svar på det her. Noen dårlige foreldre er det alltids, av diverse grunner. Anonymkode: 02d90...54e 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #3 Skrevet 14. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er tanken bak dette? I dag da jeg fulgte 6-åringen til AKS kom det en jevnaldrende gutt bak oss i følge med sin mamma. Denne gutten begynte så å kommentere sekken til 6-åringen min, og sa blant annet at «den sekken var stygg» og «sånn sekk er ikke noe kult». 6-åringen min ble kjempelei seg og jeg ventet på at mammaen skulle fortelle denne gutten at sånn snakker man ikke til andre. Men neida. Hun bare så på meg og 6-åringen og gikk videre. Jeg endte opp med å måtte fortelle sønnen hennes at sånn oppfører man seg ikke. At unger sier mye dumt til hverandre er én ting, men jeg blir faktisk ganske sjokkert over at det finnes foreldre der ute som lar ungene holde på sånn. Det finnes garantert flere som henne og jeg lurer på hva i alle dager som går gjennom hodet på dem/dere som syntes dette er OK? Anonymkode: dd761...5cb Enten er hun dama stokk dum, eller så er hun deprimert, eller så er hun selv oppdratt slik og har siden tenkt at "ja, lurt at ungen min er en liten drittsekk, akkurat som meg." Jeg vet ikke. Men jeg har også fulle hyre med å av venne mitt barn uvaner som han får fra uoppdratte unger. Anonymkode: ed276...ca5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå