Gå til innhold

Vil bytte b hg- får nåværende b hg beskjed om at jeg legger inn søknad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså - barnet vårt går i en barnehage vi ikke er fornøyd med. Det er jo ikke lett å få plass et annet sted nå, men jeg vil forsøke. I vår kommune søker vi via foreldreportalen. Får barnehagen barnet vårt er i nå beskjed om at jeg legger inn en søknad om ny barnehage? Eller får de ikke noe beskjed før vi takker ja til ny plass?

tenker liksom at det ikke er så positivt for forholdet at de ansatte vet at vi leter opp en ny b hg, og det kan jo godt være at vi ikke får noen plass.

Anonymkode: c47de...d72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om de kan se det, men gjør det noe, da? Det er ørten grunner, som at det passer bedre med logistikken med en annen barnehage, osv. 

Anonymkode: c7f89...f67

• Liker 2
Skrevet

Slik jeg forstod det fra en annen tråd her inne så kan de finne det ut dersom de går inn i portalen. Er enig med deg om at det er unødvendig at de får vite det spesielt hvis det er en privat barnehage.

Anonymkode: 8c0da...2ea

Skrevet

Skjønner godt at dere føler for å bytte barnehage, aner ikke om de får beskjed om dere søker en ny en. Men, anbefaler dere virkelig å ta opp hva dere er misfornøyd med med barnehagen

Anonymkode: 11f57...74b

Skrevet

De får ikke beskjed, men de (styrer) kan se det dersom de går inn og sjekker listene.

Anonymkode: bae15...171

Skrevet

Ja. Men såvidt jeg har forstått kan ikke styrer dele dette med øvrige ansatte før du eventuelt får ny plass.

Anonymkode: 4c8ad...be6

Skrevet

Kommer an på systemet som brukes. I vårt system kan vi se det før ordinær søknadsfrist på våren. Da er alle listene i alle barnehagene i kommunen åpne. Fra 1 mars er det kun egen barnehage vi kan se søknader TIL. Altså de som ønsker plass hos oss. 

Anonymkode: 90d33...865

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...