AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #1 Skrevet 14. august 2019 Utrolig frustrerende. Arbeidsgiver skyver sorteringsjobben over på søker med dette systemet. Enkelt for hvem? Lurer på hvor mange aktuelle kandidater som ikke rekker å søke fordi det tar så mye tid, fikling, ikke kan en lagre en halvferdig cv, så alt slettes og man" rykker frem til start" igjen. Er det en ny arbeidsgiver, må alt legges inn på nytt og nok en gang redigeres. Vitnemål er obligatorisk å legge ved, noe jeg synes er personlig og ikke vil legge ved med mindre man er aktuell, men her må man. Må sette av flere timer og har allerede brukt lang tid på en søknad og finpussing av cv i pdf, som også lastes inn, men forskyves og må derfor redigeres. Dobbeltarbeid😟😟😟😟 Anonymkode: b4551...083
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #2 Skrevet 14. august 2019 Helt enig! Skal begynne å søke jobber igjen snart og vegrer meg skikkelig til alt det tullet der igjen 😓 skulle ønske det gikk an å sende inn CV og søknad på e-post jeg, men er kanskje litt gammeldags selv om jeg bare er i 20-årene 😂 Anonymkode: e62f5...df5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå