Gjest Forumhei Skrevet 14. august 2019 #1 Skrevet 14. august 2019 Jeg har alenetid behov på par timer hver dag, uten samboer, venner og familie.. Løser det ved å bli litt ekstra A menneske igjen, alarmen på 5 ( selv om jeg har fri).. Utrolig digg, ingen på treningsstudio🥳🙂 ser på YouTube klipp og koser meg mens samboer sover et par timer til😁 Spesielt deilig å storhandel for hele uka lørdags morgen kl 7 uten å dele butikken med noen😎 gå meg en lang tur tidlig før folk står opp, bortsett fra søndag , da er alle andre ute å går😬 jeg er rar og sær, det vet jeg😅 hva gjør sære B mennesker som har behov for å være alene, like rolige sent på kvelden?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #2 Skrevet 14. august 2019 Jeg var B-menneske som plutselig ble A-menneske. Våkner av meg selv i 05-tiden hver dag og nyter også alenetid på morgenen. Kaffe og stillhet😊💙 Anonymkode: ff865...50b
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #3 Skrevet 14. august 2019 Jeg er b menneske, og sitter oppe til veldig sent fordi jeg liker å være alene. I natt ble klokka ett og jeg satt og drakk cola. Alene 😁 Anonymkode: a053a...6bf
Gjest Forumhei Skrevet 14. august 2019 #4 Skrevet 14. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er b menneske, og sitter oppe til veldig sent fordi jeg liker å være alene. I natt ble klokka ett og jeg satt og drakk cola. Alene 😁 Anonymkode: a053a...6bf Deilig😋 veldig sunt å ha sine stunder alene
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #5 Skrevet 14. august 2019 Jeg får ikke alenetid... jeg må ha søvn for å fungere, så jeg kan ikke sitte oppe hele natten. I ukedagene står jeg opp 05:30, men det er for å gå på jobb. Og småen våkner uansett mellom 5 og 5:30, så alenetid om morgenen er uansett glemmesak. Anonymkode: 8b2a2...ff0
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #6 Skrevet 14. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får ikke alenetid... jeg må ha søvn for å fungere, så jeg kan ikke sitte oppe hele natten. I ukedagene står jeg opp 05:30, men det er for å gå på jobb. Og småen våkner uansett mellom 5 og 5:30, så alenetid om morgenen er uansett glemmesak. Anonymkode: 8b2a2...ff0 😞 Anonymkode: 231c2...8b9
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #7 Skrevet 14. august 2019 Jeg er naturlig a-menneske. Og helt enig med deg. Om morgenen er det helt stille, ingen andre er oppe. Telefonen er stille. Mailen er stille. Det er ingen lyder. Tomt om jeg velger å dra på kontoret. Tomt om jeg tar unna ukeshandlingen. Det er mine mest produktive timer i døgnet. Anonymkode: cb2bc...9de
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #8 Skrevet 14. august 2019 Nå skal jeg vekke kona, blir hyggelig å se henne etter 3 timer alen😊 Anonymkode: 231c2...8b9
Bringebærjenta Skrevet 14. august 2019 #9 Skrevet 14. august 2019 Jeg har en fantastisk samboer som gir meg en del alenetid. Jeg går på loftstua hvis han er hjemme og han går ekstra lange turer med hunden, melder seg på et kurs innimellom på kveldstid eller drar for å trene. Jeg kan alltid si at jeg vil være litt alene, og da er han alltid på tilbudssiden og spør om hvor lenge jeg har behov for det.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #10 Skrevet 14. august 2019 Løser det ganske på samme måte som deg. Hvis jeg «forsover» meg og ikke rekker alenetid før resten av huset står opp, er nesten dagen ødelagt 😂 hender jeg legger meg tidlig også for å få alenetid! Og ukehandling kl 7 på morgenen er helt perfekt 😀 Jeg var egentlig et B-menneske 😛 begynner på jobb kl 06 også, for da er det ingen andre der 😂 Anonymkode: 86738...5ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå