AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #1 Skrevet 13. august 2019 Jeg pleier aldri å vise kropp, jeg foretrekker bukse som sitter løst og en topp som sitter litt tett men aldri særlig fancy. i dag ville jeg virke mer stelt, er lei av bomsestilen. Men jeg går på et lite senter da, bak meg i rulletrappa står faen meg en mann og gauler "er du jomfru??" Jeg gikk fort for å komme meg vekk, men han gikk faen meg etter og ropte at jeg er det vakreste han har sett. Måtte ha oppmerksomheten hans en stund til jeg kom ut av syne..... hvorfor kan ikke vi kvinner få lov til å ikke smelte bort, uten p få seksualiserte kommentarer? Anonymkode: df72d...268 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #2 Skrevet 13. august 2019 Høres ut som han var psykisk syk. Anonymkode: 18e51...18c
mammahjarte Skrevet 13. august 2019 #3 Skrevet 13. august 2019 Det har eg også opplevd!! Skjønner ikkje greia heller. Hadde langt skjørt, gul genser og løst langt hår. Ingen sminke.
Wagner Skrevet 13. august 2019 #4 Skrevet 13. august 2019 Hva er det med menn Jeg er helt enig i at slike kommentarer er ufine og at det er ugreit å få det slengt etter seg. Selve kommentaren "er du jomfru?" tenker jeg kan dreie seg om at dette individet enten hadde noen former for mentale handicap, kognitive svikt/begrensninger, rus, alkohol eller psykiatri. Det er ikke vanlig for menn å smelle slikt etter damer på kjøpesenter, det tror jeg faktisk at jeg aldri har overhørt/opplevd i mitt liv. Å ta et menneskes adferd, et menneske som muligens ikke er psykisk frisk og sidestille det med alle menn tror jeg rett og slett ikke går. Dette er ikke normen, dette er et veldig stort unntak. En kan kalle det abnormal oppførsel
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #5 Skrevet 13. august 2019 1 minutt siden, Wagner skrev: Hva er det med menn Jeg er helt enig i at slike kommentarer er ufine og at det er ugreit å få det slengt etter seg. Selve kommentaren "er du jomfru?" tenker jeg kan dreie seg om at dette individet enten hadde noen former for mentale handicap, kognitive svikt/begrensninger, rus, alkohol eller psykiatri. Det er ikke vanlig for menn å smelle slikt etter damer på kjøpesenter, det tror jeg faktisk at jeg aldri har overhørt/opplevd i mitt liv. Å ta et menneskes adferd, et menneske som muligens ikke er psykisk frisk og sidestille det med alle menn tror jeg rett og slett ikke går. Dette er ikke normen, dette er et veldig stort unntak. En kan kalle det abnormal oppførsel Jada, men jeg har jo opplevd lignende før og det er jo bare menn som gjør slik. "Så fin du er når du spiser banan" særiøst jeg har problemer med å spise banan offentlig nå fordi dette har jegopplevd på gata OG i en tidligere jobb hvor det var mannsdominert. Og ekle blikk Anonymkode: df72d...268
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #6 Skrevet 13. august 2019 1 minutt siden, mammahjarte skrev: Det har eg også opplevd!! Skjønner ikkje greia heller. Hadde langt skjørt, gul genser og løst langt hår. Ingen sminke. Hva er sjansene for at dere begge to har møtt samme personen? 😮 Men uansett dette høres ut som personer som fullstendig mangler sosiale antenner. Man kan jo ikke vinne. Uansett hvordan man kler seg!! Anonymkode: e7bbf...e30
Wagner Skrevet 13. august 2019 #7 Skrevet 13. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jada, men jeg har jo opplevd lignende før og det er jo bare menn som gjør slik. "Så fin du er når du spiser banan" særiøst jeg har problemer med å spise banan offentlig nå fordi dette har jegopplevd på gata OG i en tidligere jobb hvor det var mannsdominert. Og ekle blikk Anonymkode: df72d...268 At det er flere menn som spyr ut slike gufne slibrigheter er jeg med på, men de representerer allikevel bare et lite mindretall av menn - heldigvis. 3
mammahjarte Skrevet 13. august 2019 #8 Skrevet 13. august 2019 Detta var i Bergen. Han fulgte etter meg og ropte. Kjemperart, ganske sikker på at han var på eit eller anna spektrum.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #9 Skrevet 13. august 2019 2 minutter siden, mammahjarte skrev: Detta var i Bergen. Han fulgte etter meg og ropte. Kjemperart, ganske sikker på at han var på eit eller anna spektrum. Oslo her.. Anonymkode: df72d...268
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #10 Skrevet 13. august 2019 Er dessverre en del menn som får glede av å trakassere kvinner. Anonymkode: ed1fe...a16
Skattesnylter Skrevet 14. august 2019 #11 Skrevet 14. august 2019 Tror ikke vi alle skal dras over samme kam. Det han gjorde der er ikke normal oppførsel. Om jeg ser et kvinnfolk som jeg liker eller klærne sitter «godt» på, så kan jeg heller ha en indre monolog med meg selv hvor jeg setter pris på synet og la det være med det. Det er ikke normal oppførsel å rope slikt etter damer.
Krakilsk Skrevet 14. august 2019 #12 Skrevet 14. august 2019 7 minutter siden, Skattesnylter skrev: Det er ikke normal oppførsel å rope slikt etter damer. Og allikevel skjer det hele tiden! Jeg slutter aldri å bli forundret over hva enkelte menn får seg til å si og mene som et kompliment. Men det var voldsomt, ts, hørtes skikkelig ut! Samme med det å spise banan... *grøss* 1
Gjest Mask Skrevet 14. august 2019 #13 Skrevet 14. august 2019 Hva er det med kvinner som roper ut "HVA ER DET MED MANNFOLK" når man har en jævlig opplevelse med et fåtall av de? Dette var selvfølgelig ikke greit og mulig som andre sier at han ikke var frisk i hodet, men å bruke denne situasjonen for å kunne rope ut mot alle menn er bare for dumt. Hvis du ser han igjen anmeld, for slikt er ikke normalt.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #14 Skrevet 15. august 2019 Faen jeg er så lei av disse åffer det da-kvinnfolk. Dere er ikke noe verdt. Anonymkode: f7f4e...73f
TrekStar Skrevet 15. august 2019 #15 Skrevet 15. august 2019 (endret) On 8/14/2019 at 12:41 AM, AnonymBruker said: Men jeg går på et lite senter da, bak meg i rulletrappa står faen meg en mann og gauler "er du jomfru??" Jeg gikk fort for å komme meg vekk, men han gikk faen meg etter og ropte at jeg er det vakreste han har sett. Hvis han hadde lyst tynt hår som ligner på en tørr gresstue, mørkblå dress og rød slips, og hvis han innimellom brukte ordet collusion, så vet jeg hvem han er. Endret 15. august 2019 av TrekStar
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #16 Skrevet 15. august 2019 12 timer siden, TrekStar skrev: Hvis han hadde lyst tynt hår som ligner på en tørr gresstue, mørkblå dress og rød slips, og hvis han innimellom brukte ordet collusion, så vet jeg hvem han er. Og små hender 🤣 Anonymkode: e1226...7b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå