Gå til innhold

Er det noen som hele tatt blir motivert av patriot følelses videoer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har aldri likt de.

Enten om det er folk som kysses med flag på seg "enten om det er marxistisk nasjonalisme eller fascistisk, de er begge teite". Eller motivasjonsvideoer fordi de er aldri objektive på hva det handler om. Det sier ikke, hva er problemet? Hva sliter folk med?

Det er bare, en person som har gidd opp,, så fikk personen kraft av å være en cosplayer... Trenger jeg virkelig å vite det---- . Så om jeg blir deppa og begynner med PC igjen så må jeg ha en dum motivasjonsvideo på det.

Jeg bare ser ikke greia. For hvem er dette ment å motivere?. Hva med, skaffe jobb plasser. Det har vært fint lol. Ha en motivasjonsvideo på det

Men jeg bare lurer din mening : )

Edit: Det som er litt ironisk er du blir mer motivert av å gjøre ting av å se noe som en film "ikke dårlig overdrevet en" men det de gjør i det, anime eller spill, en bra handling for å oversette, eksempel er "Broken Sword 1 og 2" på PC som er veldig bra på handling og er interesant å komme videre i. Virkelige folk som skal lage motivasjon av å hoppe tau og hvordan det forandret livet og meningen deres. WOW lol.

Endret av Kallis92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...