AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #1 Skrevet 13. august 2019 Noen som vet om en konkret topp jeg kan style dette skjørtet med? Anonymkode: c7349...b0c
FantasDick Skrevet 13. august 2019 #2 Skrevet 13. august 2019 Det kommer vel litt an på anledningen? Hverdagslig? Fest? Årstid? For å komme med noe konkret så kunne jeg nok stylet det med denne, for en hverdagslig look.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #3 Skrevet 13. august 2019 Fin 😊 Jeg tenkte egentlig til fest 😊 TS Anonymkode: c7349...b0c
Miss-Grey Skrevet 13. august 2019 #4 Skrevet 13. august 2019 Jeg fikk det samme skjørtet i gave for en tid tilbake, og synes at det er et hverdags-skjørt. Synes at det er lite anvendelig, og ville nok ikke ha kjøpt det selv. Når det er sagt har jeg brukt det mye i sommer med en oversized hvit bluse, samt et statementmentsmykke jeg hadde liggende. Smykket har akkurat samme fargen som skjørtet. Har kombinert det med lysebrune sandaler og lysebrun veske. Jeg tror ikke at jeg ville ha valgt det skjørtet på fest, men det kan sikkert være pent sammen med noe sølvfarget - høyhælte sølvsandaler, øredobber i sølv og en hvit topp, kanskje? 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #5 Skrevet 13. august 2019 En fin bluse. Anonymkode: bc05b...edc
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #6 Skrevet 14. august 2019 Det ser veldig kort ut, så ville ikke brukt en utringet topp. Hvis det sitter veldig stramt på deg, kan en løs og ledig bluse være en pen kontrast. Anonymkode: aabee...b5c 3
Miss-Grey Skrevet 14. august 2019 #7 Skrevet 14. august 2019 På 13.8.2019 den 13.36, AnonymBruker skrev: Noen som vet om en konkret topp jeg kan style dette skjørtet med? Anonymkode: c7349...b0c Dersom du ikke har kjøpt skjørtet enda, kan det forresten være greit å vite at det er mer lilla enn blått i virkeligheten. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå