Gå til innhold

Hjelp NRK Supers pubertetsserie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant akkurat ut at lillesøster på 5 har sett på NRK Supers pubertetsserie, episoden om onani og samleie, sammen med storesøster på 8. Er det greit eller har de fått for mye info for tidlig?😬

Trodde de bare så på Newton jeg🙈

Anonymkode: a4a13...285

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, har de slikt også nå da? haha..jaja. sett er sett. Det er vel lagd for barn så..

Anonymkode: d3c48...9d7

Skrevet

Det er trist at barn blir eksponert for sex og sex problemstillinger lenge før de er modne for det. Hvorfor ødelegger mange voksne barnas sinn på den måten ?. Hvorfor kan ikke voksne la barn få være i fred og få lov å ha sin uskyld urørt og bare få lov til å være barn ? Hvorfor kan ikke barna få ha sitt barnesinn i fred uten å bli forgiftet med sex når de ikke trenger det. Barn er lykkelige når de får leke og være trygge i sin barne verden uten å bli påtvunget voksenlivet lenge før de trenger det.

Anonymkode: cac06...99b

• Liker 1
Skrevet

Det værste med den serien, er at de bruker ord som fitte og kuk.

Anonymkode: bdcc6...f3c

Skrevet

Dette går nok helt fint TS. Det verste du kan gjøre er å bli sint/hysterisk eller påføre de skam.

• Liker 5
Skrevet

Begge ungene mine på 6 og 8 har også sett på dette, og synes det er kjempe spennende.... Jeg trodde som deg at de bare så på Newton, og nrk super er jo en kanal for barn. Men ble litt overasket når jeg fant det ut.

På den annen side, får de jo faktisk korekt informasjon, og jeg slipper den kleine praten om dette senere....

Anonymkode: a0ee1...e2d

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det er en fin serie. Joda kanskje 5 år er litt ungt, men er det ikke fint om unger i dag kan vokse opp og være mer tilfreds med kroppene sine. 

Jeg elsker de svenske «Snippan og Snoppen» :) 

Anonymkode: 04a66...26c

• Liker 1
Skrevet

NRK Super er egentlig ment som en barnekanal, men nå i det siste viser de mer og mer "voksen"-ting som pubertet og sex og sånt. Snart viser de vel serier som Family Guy... der er det mye voksenmaterialer.

Anonymkode: 48cd5...491

Skrevet

Det er 9-års grense på serien.

Anonymkode: 711be...d6c

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det værste med den serien, er at de bruker ord som fitte og kuk.

Anonymkode: bdcc6...f3c

Ja, de burde bruke tissekråke og tisselur som normale folk.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Ja, de burde bruke tissekråke og tisselur som normale folk.

😂

Og tante rød, tanta, IKM, Dpo osv

Anonymkode: 9ba5a...e8a

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂

Og tante rød, tanta, IKM, Dpo osv

DPO? Som i bloddoping? Unger er alt for unge til å lære om steroider! Skjerp deg.

Aner ikke hva IKM betyr.

Skrevet
13 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

DPO? Som i bloddoping? Unger er alt for unge til å lære om steroider! Skjerp deg.

Aner ikke hva IKM betyr.

Haha! Dpo er days past ovulation og ikm er ikke-kommende mens, noe som må.være det DUMMESTE jeg har lest på nett😂

Skrevet

Er EPO som er bloddoping forresten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...